Opzorp Il Duce 27 May 2004 #1 Reden verkoop, ik draag geen goud (meer). Het is een vierkante koningsschakel. De ketting is 62.5 cm lang en rond de 26 gram zwaar. Het is 14 Karaats goud, dit mag getest worden bij elke juwelier. Doe een bod.
Reden verkoop, ik draag geen goud (meer). Het is een vierkante koningsschakel. De ketting is 62.5 cm lang en rond de 26 gram zwaar. Het is 14 Karaats goud, dit mag getest worden bij elke juwelier. Doe een bod.
Mikkel Speedake for life 28 May 2004 #2 Kzou niet weten wat het nieuw kost. Heb je echt geen prijs in gedachten? kan ik zien of zo'n prijs me aanstaat....
Kzou niet weten wat het nieuw kost. Heb je echt geen prijs in gedachten? kan ik zien of zo'n prijs me aanstaat....
Opzorp Il Duce 28 May 2004 #3 Richtprijs is €200,- het hoogste bod staat nu op €190,-. De nieuwprijs zal rond de 350 liggen. edit hoogste bod 200 nu. Last edited: 28 May 2004
Richtprijs is €200,- het hoogste bod staat nu op €190,-. De nieuwprijs zal rond de 350 liggen. edit hoogste bod 200 nu.
Niek-H p0rno 29 May 2004 #5 speed195 said: nieuwprijs ligt rond de 250.. Is btw geen ketting man, net een armbandje Click to expand... mee eens je kan bter die van jou hebben jeroen
speed195 said: nieuwprijs ligt rond de 250.. Is btw geen ketting man, net een armbandje Click to expand... mee eens je kan bter die van jou hebben jeroen
Opzorp Il Duce 29 May 2004 #6 Interessant dat jij de dikste kamper schakel hebt, maar absoluut niet ontopic. 8 euro per gram is een prima prijs dacht ik zo.
Interessant dat jij de dikste kamper schakel hebt, maar absoluut niet ontopic. 8 euro per gram is een prima prijs dacht ik zo.