[A] Golf 3 GTI ,2.0i 16V

Status
Not open for further replies.

Gilera666

Stoned Raider
Hierbij zet ik het auto van me broer te koop.
Het betreft een Golf 3 GTI , 2.0i 16V uit 1995. Behalve leer en airco is de auto Full Option

Beschrijving:

#GTI 2.0i 16V
#180 dkm
#APK Juli 2004
#Kleur groen metallic
#Bj 95
#WW Glas
#2 airbags
#Stuurbekr
#4 deurs
#hoogte verstelbare stuur
#mooie nette interieur en bekleding
#ABS
#4 electr ramen
#electr spiegels
#centr deurvergrendeling
#Klasse 3 alarm met centr deurv en startonderbreker
#Koni verlagingsset rondom
#15 Inch Mims velgen met Pirelli banden
#DTM Uitlaat
#K&N Powerfilter
#Golf 4 heldere koplampen (Hella)
#Grille zonder embleem
#Groene achterlichten+zij knipper (Hella)
#Boardcomputer

Auto heeft pas een beurt gehad (Autohaas VW Apeldoorn)
Originele NL Auto, dus geen import zooi
Altijd garage onderhouden + NL Autopas

Richtprijs 7300 Euro. geen inruil mogelijk
Foto's zeggen genoeg 8)

Golf.JPG

DSCF0022.JPG

DSCF0023.JPG

Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee ik verkoop de koplampen niet los of andere onderdelen.
foto's van het interieur en achterwerk van het auto, en motor zal ik morgenmiddag maken , wegens haast had ik deze maar snel gemaakt.

p.s ik post dit onder de nickname van mijn broertje.
jullie kunnen ok PM replyen naar Shizzolator ( dat ben ik )

btw heb die vraag van koplampen wel vaker gekregen , maar nu ff een vraagje aan jou , wat voor lampje gaat in de jouwe ? ook een H7 zoals deze of niet ?
kheb een kennis die misschien wel wil ruilen , maja hoor je binnen een paar dagen wel van me
cheers

8 jaar oude auto met 180 dkm is redelijk vriend , btw auto is alleenmaar door garage onderhouden he. dat heeft zo z'n voordelen
welke prijs had jij in gedachten ?

Ik werk zelf bij G-Force in Zoetermeer
zie www.g-force.nl

Ik zou zelf voor de auto 5000 euro geven..
aangezien ik op dit moment een leuke vr6 kan kopen met nationale auto pas etc. met maar 100.000 op de teller.. voor 4950,-
voor de rest ziet je auto er echt mooi uit hoor!

groetjes peewee

http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/search.php?page_num=2&SearchID=4423fd8380df70fd270c4912869215f8

ga jij maar s op het internet naar een GTI 16V uit 95 zoeken met exact hetzelfde opties dat op deze golf zit met onderandere 2 airbags !
voor een standaard golf 16V zonder veel opties vragen ze bijna meer dan 8 duizend voor.
wat jij biedt is gewoonweg te laag , een VR6 is geen GTI , ik kan hier ook een VR6 kopen voor 6 duizen bj 95 vol opties , maja is geimporteerd en motorisch is het ??????
respect voor je mening vriend , en je interesse.
7300 is een richtprijs natuurlijk mensen

Last edited:
Je zegt het heel goed Gilera666,
Ga maar eens op internet zoeken
Vaak wordt hier de hoofdprijs gevraagd(op internet), ook al heeft de auto 2 airbags etc. De auto heeft 180.000 km gelopen. Dat is een behoorlijk aantal, niet qua hoe oud de auto is, maar gewoon qua de motor.
Op internet, en met name marktplaats zie je zo, golf 3tjes met 220.000 km op de teller, voor 6000 euro. Ook gekkenwerk.
Ik probeer de verkoper van de auto niet af te kraken, het is een hartstikke mooie auto, maar 7300 euro is omgerekend dik 16.000 gulden!!
5000 euro, zou een mooie prijs zijn voor deze auto, maar dat ligt aan de verkoper zelf natuurlijk.
ps. dingen die je in je auto investeert zoals velgen en optisch design, kan je er bijna nooit meer voor terugvragen!
succes met de verkoop
groetjes peewee

Status
Not open for further replies.
Back