This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Gilera Runner SP Project Staat.

Status
Not open for further replies.

- XTG -

Xtreme Tuning Geldrop!
Heeeej..


Ik heb een Gilera Runner SP.. in project staat tekoop..
Het gaat dus om een Zwart met subarublauwe runner.. SP.. bouwjaar 2001. papieren erbij.. frame is gewoon nog recht en goed.. ik heb geen idee wat ik ervoor zou moete vragen... maar niet met zon achterlijk laag bedrag aan komen.. want daar reageer ik niet op.. voor meer vragen PM of mail maar ofzo lorannn@hotmail.com velgen zijn Wit trouwens.. en hoe moet ik hier foto's opzette?:S het blok is helemaal kaal dan.. alleen AS.. Rito As + Malossi c4 lagers.. allemaal nog niet zo oud..en Originele vertanding zit er nog in dan..en je krijgt er nog orginele stuur bij.. zwart stuurkapje Crossstuurtje Renthal+Clemp.. Kabelboom helemaal..Traanplaat andere zadelhoes..+ orginele zadelhoes..Koplamp ik heb voor de verderrest nog alles orgineel erbij.. clinder ontsteking.. spruitstuk.. membraam uitlaat.. carb. laat maar iets weten....

PS. ik zoek eigenlijk een Zip ook in project staat.. het liefste een SP als we zoude kunnen ruilen ofzo zou helemaal mooi zijn!

Massolll loran
 
Last edited:
Ik heb ook interesse, maar wil wel iets van foto's voor ik met een bod kom. Wat is ongeveer je richtprijs?
 
MHR D.H. Tuning je bod is wel telaag!! rond de 750 moet de toch wel komen.. ik moet er ook een zipje voor terug kopen.. en die zijn ook niet zo goedkoop..

en x8racer weet jij misschien hoe ik foto's erop moet zetten?
laat ff iets weten dan.. massoll loran
 
Last edited:
750 is teveel

Hej,

ik heb ook interesse in je Runner, maar 750 is gewoon teveel... Je kan al een runner kopen met alles erop voor 750 euro, dus eeen lege zoals die van jou zal voor minder weg moeten gaan. Ken je ons details vertellen zoals km stand, schade, voorvork krom? etc. ik hoor het wel, oiiii

Zit er ook geen ontsteking in????
 
wat had je zelf dan inged8te? en jij x8racer? voorvork is gewoon recht.. als ik gewoon goed.. uhmm kM afstand.. 12000km ofzo.. maar ik kan ook standaard cil erop zette... en heb kabelboom en orginele ontsteking en alles gewoon erbij dus..laat maar iets weten als je nog meer wil weten vraag maar...

massoll loran
 
Ik had geen idee wat de staat was, maar ik was op zoek naar een projectje van rond de 200/300 euro maar dat is blijkbaar niet van toepassing op jouw scooter. Ik kan vanaf hier niet zien waar het om ging, dus ik had in eerste instantie wel interesse maar zo een hoog budget had ik niet.
 
ik zoek een watergekoelde zip.. die laatste was wel mooi maar luchtgekoelt toch? is er nog iets met een Watergekoelde ZIP? laat het me weten!

en trouwens bij mijn runner zit wel alles bij he.. tegen een wel wat hogere prijs.. maar dan is het wel weer een gewone weg scooter.. gewoon met alles derop ender aan... maar is wel een beetje werk.. maar zit er wel allemaal bij.. laat maar iets weten..

Massolll loran
 
Als alles erop zit en hij rijdt ben ik bereid er 550 euro voor neer te tellen... Het is en blijft een project scooter, en veel meer zoals 750 kan je er niet voor vragen..
 
die oranje zip is luchtgekoeld idd.
Maar luchtgekoeld kan ook vlammen en is weer relaxder sleutelen.

PM me maar ff anders
 
Originally posted by - XTG -
Dat is waar.. maar ik heb een EVO watergekoelde cil.. dan heb ik weinig aan een AC.. snap je


Kan je die verpatsen , kan je weer een hoop leuke ac pretspullen voor kopen
 
Status
Not open for further replies.