This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Gilardoni tuned, C20, 21mm, E13, rechtspruitstk etc

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Hallo mensen,

Mijn NRG is motorisch af en ik ben met deze dingen blijven zitten die deel waren van mijn oude setup.

Yasuni C20, perfecte staat en mooi gepolijst. Helemaal niets mis mee en compleet, dus incl flens, veren, demperophanging, demper, etc etc. Prijs 150 incl.
Foto:


Gilardoni 70cc. Helemaal compleet (dus incl koppen (binnen en buiten)) en is getuned door Jurgen @ SSB. Ding is super fel en heb hier toch aardig hard mee rondgeknald. Perfecte staat inclusief 2 zuigers. Prijs, 100 euro
Fotos:


Spoelpoorten:


De zuigers:


De binnenkop:


Dell'orto 21mm PHBG. Hele goeie carb. Geen vacuum, wel olie. Inclusief 6 nieuwe sproeiers, doorzichtige Malossi vlotterbak, std vlotterbak, w7 naald (2x) verder zit alles er gewoon bij. prijs 45 euro
Foto:


Malossi E13 filter incl kelk voor 21mm. Ding is beetje vies maar nog wel prima, niet gescheurd oid. Prijs 20 incl. Filter zie je op foto hierboven

Malossi rechtspruitstuk 19mm/21mm. Perfect spruitstukje. Prijs 30 euro VERKOCHT!

Hebo verstelbare koppeling. Helemaal perfect, niet krom en schoentjes zijn nog als nieuw. Inclusief 2 setjes trekveren. Prijs 40 incl
Foto:


De21mm carb met toebehoren + E13 + Malossi rechtspruitstuk ook in 1 keer te koop voor 90 euro inclusief verzenden.

Alles in een keer kopen: 350 euro.

Heb je ergens interesse in? pm'en. Prijzen staan redelijk vast. Mensen die interesse hebben in meerdere dingen gaan voor.
Ik hoor het wel.

Groeten
Paul
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.