[A]gilardoni 74cc EVG (bewerkt)

Status
Not open for further replies.

renkum_nrg

Well-Known Member
hey, ik heb nog een leuk cilindertje, een gilardoni 74cc. en ik wil graag iets snellers als evo gaan kopen. dus dees wil ik dan maar weg doen (wat moek dr anders mee :p). hij is helemaal goed. dr zit een nieuwe zuiger in, van betere kwaliteit. nieuwe cilinder kop (binne en buitekop). de ouwe zit dr ook nog bij maar daarvan is de schroefdraad van de ontluchting lam gedraait. ik geef je dr ook een nieuwe pakkings setje bij.

bied maar wat!
 
Advertisement - register to remove this

EVG bedoelt hij dat teken mee wat op de cilinder staat. Dit is dus inderdaad de fabriek waar het gemaakt is maar dat heeft NIKS met bewerkt te maken.
 
Zown cilinder kost nieuw 130 euro , maar er moet dan nog een losse binnenkop met buitenkop besteld worden , en die kost 50 euro.

Totaal 180 euro dus.
 
Misschien off topic, maar voor geinteresseerden toch stof tot nadenken: Een Gilardoni is 47mm toch? Dat betekent dat ie dus nog geen 70c heeft en zeker geen 74cc...
 
Scootparts heeft de aanduiding 74cc verzonnen. Ik weet zelf niet in hoeverre dat waar is. Maar logisch gezien kan het niet met een boring van 46 en dezelfde krukas.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top