[A] Giannelli SPL Peugeot (als nieuw)

Status
Not open for further replies.

SanderB

Well-Known Member
Te koop aangeboden ivm. beeindiging hobby:

Giannelli SPL voor de Peugeot Speedfight, volgens de Giannelli site althans. Ik gok dat 'ie ook wel op de TKR/Elyseo/Vivacity past.

Heb 'm 17-05-2002 gekocht bij Scootparts, en is eigenlijk vrij weinig gebruikt. Heeft een half jaartje op zolder gelegen.
Echt een superpijp voor 50cc, heb er ooit met mn verder originele Speedfight 2 LC iets over de 100 op mn teller mee gehaald.

Verder issie in prima staat, demper nooit afgebroken en het ziet er niet naar uit dat 'ie dat ooit gaat doen, expansie roestvrij, bocht heeft wel wat roest, maar dat is op plekken uit het zicht.

Ach waarom vertel ik dit allemaal, check de foto's!


Vlak na montage:
spl2.jpg



Net genomen:
spl1.jpg



Pijp is compleet met losse bocht, ophanging & veertjes voor de verbinding bocht -> expansie.

Vraagprijs 85 euro excl. verzendkosten, ik doe aan rembourszendingen en vooruit betalen.
Voor mijn betrouwbaarheid PM je maar een modje ofzo (Erik/VDM), want daar zit het naar mijn weten wel goed mee :)
 
Advertisement - register to remove this

hmmz kan je een losse flens erbij kopen voor mina vert, deze gaat iets naar links of recht mina vert is rechtdoor.
Iemand een id?
 
Ik denk niet dat 'ie met een andere flens zomaar op een Minarelli verticaal blok past, de ophanging is denk ik ook totaal anders. En hoe wil je aan een flens voor een Minarelli verticaal blok komen? Dat gaat niet lukken, helaas!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top