vivaatje Well-Known Member 4 May 2004 #1 Heb hier een nog in goede staat verkerende Giannelli Reverse uitlaat voor een peugeot scooter liggen. De vraagprijs is €65,- op te halen in Arnhem! Foto's eventueel op aanvraag. Gelieve te emailen want zo vaak kom ik niet (meer) op dit forum Greetz, Werner ( groentjeshining@hotmail.com )
Heb hier een nog in goede staat verkerende Giannelli Reverse uitlaat voor een peugeot scooter liggen. De vraagprijs is €65,- op te halen in Arnhem! Foto's eventueel op aanvraag. Gelieve te emailen want zo vaak kom ik niet (meer) op dit forum Greetz, Werner ( groentjeshining@hotmail.com )
vivaatje Well-Known Member 13 May 2004 #3 bij serieuze interesse zou ik die best kunnen maken, tot die tijd kan ik alleen maar zeggen dat hij er echt nog heel netjes uitziet en hij voor elk goed bod meegenomen mag worden, hoef er niet perse rijk van te worden! Greetz, Werner
bij serieuze interesse zou ik die best kunnen maken, tot die tijd kan ik alleen maar zeggen dat hij er echt nog heel netjes uitziet en hij voor elk goed bod meegenomen mag worden, hoef er niet perse rijk van te worden! Greetz, Werner