[A] Gianelli Shot & 21mm DO & ander spul..

Status
Not open for further replies.

Alpinestar

In search of new car
Hoooi!

Heb nog te koop na afhaken van mensen, LET OP: SPUL MOET WEG!

- Gianelli Shot, in prima staat, alleen aan de bocht is te zien dat ermee gereden is, helemaal compleet verder met originele veertjes e.d. 1 heeeel klein deukje in de bocht, maar daar merk je natuurlijk niets van. Richtprijs 90 incl. [VERKOCHT]


- 21mm DO carburateur, ook in prima staat met olie en vacuum aansluiting en met handchoke (kabel). Eventueel wat sproeiers erbij. Richtprijs 40 incl. [VERKOCHT]


- Koplamp SR, in prima staat en compleet met lampjes. Richtprijs 30 incl.


- 1 voorkapje voor een SR WWW, in perfecte staat en in originele kleur. Richtprijs 20 incl.


- DR 70cc LC cilinder. Betreft cilinder met kop. Op de wand zit roest, dus moet even gehoond worden denk ik.. Verder in prima staat. Richtprijs 20 incl. [VERKOCHT]



- Metrakit filter. Geschikt voor carbs. t/m 21mm. Fijn filter die alle kanten op te verstellen is. In prima staat. Richtprijs 17.50 incl.


- Malossi E14 filter. Ook geschikt voor carbs. t/m 21mm. Schuin model. Ook in prima staat. Richtprijs 17.50 incl.


- Bewerkte carterkap. Zoals je ziet moet hij nog afgemaakt worden. Is compleet met binnenwerk en kickstartpedaal! Richtprijs 25 incl.


- Karttankje. Ideaal voor in de buddy, in prima staat (alleen een beetje vies :X). Eventueel een nieuw benzinekraantje erbij. Richtprijs 22.50 incl.


- Veeel pruttel voor een Aprilia SR. Denk aan chokekabel, tellerkabel, achterlichtunits, elektronicaspul, kleine kapjes enz. enz. Zoek je iets? Vraag het me en ik kijk voor je.


Reageer echt alleen als je direct geld en ook interesse hebt, heb geen zin meer in loze reacties van mensen die nog 3 weken op geld moeten wachten of eerst nog zelf hun eigen spul moeten verkopen...

Prijzen zijn richtprijzen, dus bieden kan geen kwaad. Reactie via PM, mail of MSN: rassremco@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top