This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Gepolijst carter, Chrome carterdeksel, inlaatsetje, c30

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Aangezien ik mijn oog heb laten vallen op een ander cartersetje gaat deze de deur uit. Carters zijn licht getuned op EVO. Evo cilinders hebben kleine spoelers, dus er hoeft niets opgevult te worden om de spoelpoorten gelijk te leggen aan bijvoorbeeld een manston of speed cilinder.

Er zijn géén schroefdraden dol. En verder is het hele blok leeg op vertanding na (STD)


Prijs: €80,-



Malossi MHR 13/44 vertanding
Nieuw gekocht, laten persen en 2 sprints oud. Niets op aan te merkgen dus.
In combinatie met std secundaire vertanding komt het uit op een rf van ongeveer 10,2. Ideaal dus om mee te sprinten.

13/44 HTQ Malossi vertanding + Std rox secundair + Nardo vertandingsdeksel

Prijs: €75,-



Kiesler wig + Piaggio 25-28mm spuitstuk + Polini EVO membraan
Setje is getuned door Jasper van B² tuning. (Jaspah van het forum)
Spul loopt netjes op elkaar over. De wig is bewerkt voor een 24mm carburateur!

Setprijs: €95,-



Verchroomde carterdeksel
Laten verchromen, geen zachte TNT meuk dus. Kosten van het verchromen waren €85,- exclusief BTW. Daar komen de kosten van de kickstarter (gepolijst, alu, 16,95) nog overheen.

Prijs: Bieden.



DPR c30
Nieuw in verpakking. Niets op aan te merken. Compleet met ophanging, demper, demperklem, demperflens, uitlaatflens en schroefjes. Enige wat je zelf bij moet kopen zijn de flens veertjes.

Prijs: €185,-



Foto van het carter is niet echt duidelijk. Maar valt wel te zien dat het een netjes carter is. Even opnieuw oppoetsen en hij blingt weer als een malle.
Fotos:




Regels:
* Meteen geld! Ik wil niet 3 weken wachten tot je je "loon" krijgt.
* Mensen die meerdere dingen tegelijk afnemen krijgen voorrang.
* Niet toevoegen voor een leuk gesprek of een andere vraag. Loopt je scooter niet, maak een topic aan of bel de helpdesk.
* Verwacht je een bodemprijs dan kan je het vergeten. De prijzen die er staan zijn richtprijzen, maar gaat niet veel vanaf!


MSN:Bojgrob18@hotmail.com
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.