[A]Gefreesd gepolijst slakkehuis 2 stuks, Aerox achternaaf en een remklauw achter

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i, ik heb spullen teruggekregen van de inbraak van mijn ''Speed Rox''. Alles is exclusief verzendkosten.

Ik handel het liefst alles via pm af of via dit topic. MSN heb ik ook (erik@scooter-freaks.nl) ben alleen amper online.

Ik zou het verder erg waarderen als er mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

Onderdelen:
Gepolijst en gefreesd slakkehuis, deze zat indertijd op mijn Speed Rox. Gereviseerd binnenwerk, kan eventueel nog wel beter afgewerkt worden maar ziet het nu ook al erg goed uit. VERKOCHT!!!
15614.jpg

RIMG0002.jpg


Gepolijst slakkehuis, dit slakkehuis heeft ook een gereviseerd binnenwerk. De blauwe verf laat los dus dat kun je polijsten of opnieuw spuiten. Verder nog in goede staat. Prijs 20 euro.
RIMG0003.jpg


Aerox achternaaf, wit gespoten en helemaal compleet. Dus met alle moertjes en sluitclipjes aan de achterkant. Ook met 3 bevestigingsboutjes voor de remschijf. Rood gespoten kickstarter gewoon in goede staat.
Prijs samen 25 euro.
RIMG0004.jpg


Brembo achterremklauw met een gepolijste banjo. Zitten geen remblokjes meer bij, dus je krijgt de klauw en de banjo en een stukje remleiding die afgeknipt is :| Verder is de remklauw wel compleet dus met dopje en ringetjes en dergelijke.
Prijs 17,50 euro.
RIMG0005.jpg

RIMG0006.jpg


Totaal plaatje:
RIMG0001.jpg


grtz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top