1
NRG frame, gewoon recht, met nummers en eerlijk. Niet aan geslepen of iets dergelijks. Geen kenteken, maar 't frame is al zeker 4 jaar in mijn bezit, was ooit bestemd voor een project maar wegens tijdgebrek mag 't weg. Zit wat kappenspul bij. Leuke projectbasis.
Ophalen voor 50 euro.
2
Runner frame, wel recht, WEL eerlijk, maar zonder nummers. Niet aan geslepen of iets dergelijks. Een jaar of 3 geleden van een vriend overgenomen, daarvoor kwam 't van domeinen af. Zit een 2/3 complete kappenset bij, die in projectstatus verkeerd:+
Leuke projectbasis.
Ophalen voor 30 euro.
3
Italkit selettra binnenrotor. Compleet, lichte gebruikssporen.
http://www.euroscooters.nl/shop/prod...ducts_id= 140
Vaste prijs 100 euro.
4
De bekende inlaatsetjes van Twins, nieuwe set, compleet. Geen gebruikssporen!
Vaste prijs 50 euro
5
Polini Evo membraan, niet nieuw maar wel in zeer goede staat.
Vaste prijs 30 euro.
4 + 5 samen voor 75 euro
6
Originele Keihin PWK 28. De bekende carburateur, enige tijd geleden gekocht maar nog nooit een druppel benzine bij in de buurt geweest! Gewoon nieuw.
Vaste prijs 175 euro
7
Complete Zip 2000 AC motor, inclusief achterwiel, complete kabelboom en uitlaat.
Vaste prijs 100 euro, alleen ophalen.
Voor alle spullen geldt:
Prijzen zijn vast en exclusief verzendkosten! Er kan iets met de prijs worden gedaan wanneer je meerdere spullen tegelijk koopt.
Alles gaat weg ivm overstap naar ander motorblok op m'n kart-project.
Foto's heb ik genomen en kunnen bij interesse worden gemaild.
NRG frame, gewoon recht, met nummers en eerlijk. Niet aan geslepen of iets dergelijks. Geen kenteken, maar 't frame is al zeker 4 jaar in mijn bezit, was ooit bestemd voor een project maar wegens tijdgebrek mag 't weg. Zit wat kappenspul bij. Leuke projectbasis.
Ophalen voor 50 euro.
2
Runner frame, wel recht, WEL eerlijk, maar zonder nummers. Niet aan geslepen of iets dergelijks. Een jaar of 3 geleden van een vriend overgenomen, daarvoor kwam 't van domeinen af. Zit een 2/3 complete kappenset bij, die in projectstatus verkeerd:+
Leuke projectbasis.
Ophalen voor 30 euro.
3
Italkit selettra binnenrotor. Compleet, lichte gebruikssporen.
http://www.euroscooters.nl/shop/prod...ducts_id= 140
Vaste prijs 100 euro.
4
De bekende inlaatsetjes van Twins, nieuwe set, compleet. Geen gebruikssporen!
Vaste prijs 50 euro
5
Polini Evo membraan, niet nieuw maar wel in zeer goede staat.
Vaste prijs 30 euro.
4 + 5 samen voor 75 euro
6
Originele Keihin PWK 28. De bekende carburateur, enige tijd geleden gekocht maar nog nooit een druppel benzine bij in de buurt geweest! Gewoon nieuw.
Vaste prijs 175 euro
7
Complete Zip 2000 AC motor, inclusief achterwiel, complete kabelboom en uitlaat.
Vaste prijs 100 euro, alleen ophalen.
Voor alle spullen geldt:
Prijzen zijn vast en exclusief verzendkosten! Er kan iets met de prijs worden gedaan wanneer je meerdere spullen tegelijk koopt.
Alles gaat weg ivm overstap naar ander motorblok op m'n kart-project.
Foto's heb ik genomen en kunnen bij interesse worden gemaild.