[A] Ferrari Runner (sprinter met leeg blok)

Status
Not open for further replies.

Ramon

Ferrari
Oi

Ik verkoop mn sprintscooter. Hij wordt verkocht met een leeg carter. Verder is ie helemaal compleet. Het enige wat je dus moet doen is het blok vullen, en je hebt een sprintklare scooter. De scooter is zoveel mogelijk gebouwd naar de regelementen van de SBO scooter70 klasse.

Wat zit er allemaal op en aan?

*Runner frame, veel aanpassingen voor gewichtsbesparing. Het frame weegt nu 8kg, een origineel frame een ruime 12kg. Na het slijpen aan het frame, heb ik em laten stralen, en opnieuw gespoten(wit)

*Runner sd velgen. De velgen zijn 3voudig afgedraaid(zie foto's), ook in het kader van gewichtsbesparing. Verder zit er een witte coating op, die nog helemaal strak is. Ook zitten er 2 Michelin Pilot Sport banden op. Voorband zgan, achterband is aardig wat rubber kwijt.

*Malossi F32S voorvork

*Voorremsysteem: Stalen remleiding, Runner'06 klauw (grotere blokken) en een MRD zwevende schijf (220mm), incl homemade bracket voor de F32S voorvork

*M-stuur met vooruitstaande clamp

*Erg strakke kappenset. Binnenkappen zijn zwart gespoten, maar niet heel erg strak. Ook zijn de binnenkappen glad gemaakt, dus zonder contactslotgat of benzineklep. De overige kappen zijn door de autospuiter gedaan, helemaal Ferrari rood. Uiteraard zijn alle kappen zonder schade of krassen.

*Echt Carbon voorspatbord. Komt bij PM-tuning vandaan, een scooterzaak uit Engeland. Ik denk dat dit een van de weinige in NL is. Zeer uniek ding!

*Geperforeerde buddybak(erg licht) met daarin een 3,5L karttankje. Ook zit er nog een benzinekraantje aan vast. Omdat het zadel kapot is gegaan, heb ik er een ander zadel opgeschroeft. Deze moet echter nog wel bekleed worden

*Nieuw gekocht runner sd carter. Dit carter heb ik vorig jaar nieuw aangeschaft, en vervolgens laten kotteren voor een Speed7T cilinder. Het carter is netjes getuned voor een Speed7T cilinder. Carter is echt nog zo goed als nieuw, alle schroefdraad is perfect. Carterkap (wit gecoat) zit er bij.
Let op: Carter is helemaal leeg!!!

*Speedfight radiateur, netjes weggewerkt achter de voorkap. Inclusief doorzichtige slangen.

*Een std runner achterveer. Die is idd erg lelijk, maar ik heb even geen andere om er onder te hangen...

*Nrg subframe, aangepast zodat je met elke uitlaat kunt rijden.

De hele opbouw van de scooter is te zien in dit topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f66/ferrari-runner-sbo-07-a-133189/?highlight=ferrari+runner

De scooter is met veel zorg opgebouwd, en zit erg strak in elkaar. Ik ben er altijd erg voorzichtig mee geweest, en verkoop hem dan ook liever niet aan een of andere beunhaas :)

Het gewicht is rijklaar 75 kilo, voor een runner dus helemaal niet zo gek.

Als je interesse hebt, kun je me een PM sturen. Meer foto's kunnen uiteraard gemaakt worden. Reageer aub alleen als je serieuze interesse hebt, dromers heb ik niks aan.

Prijs: notk

Gr,

Ramon



Foto's:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top