[A] Ferrari Runner in onderdelen (kappenset, F32S, Speed-carter, etc)

Status
Not open for further replies.

Ramon

Ferrari
Oi

Ik verkoop mn runner nu in losse onderdelen, aangezien er niemand het hele ding in een keer wilde kopen.

Ik wil de spullen het liefst zo snel mogelijk kwijt, ik heb geld en ruimte nodig voor een nieuwe sprinter.

Runner frame
Veel aanpassingen voor gewichtsbesparing. Het frame weegt nu 8kg, een origineel frame een ruime 12kg. Na het slijpen aan het frame, heb ik em laten stralen, en opnieuw gespoten(wit)
Incl: Nrg subframe, aangepast zodat je met elke uitlaat kunt rijden.
Prijs: €100

Runner sd velgen
De velgen zijn 3voudig afgedraaid(zie foto's), ook in het kader van gewichtsbesparing. Het afdraaien is heel erg netjes gedaan, geen scheuren of happen eruit. Verder zit er een witte coating op, die nog helemaal strak is. Ook zitten er 2 Michelin Pilot Sport banden op. Voorband zgan, achterband is aardig wat rubber kwijt.
Prijs: €125

Malossi F32S voorvork
VERKOCHT

M-stuur met vooruitstaande clamp
Clamp is uitgedraaid naar 28mm, zodat ie op piaggio voorvorken past
Prijs: €25

Kappenset
Binnenkappen zijn zwart gespoten, maar niet heel erg strak. Ook zijn de binnenkappen glad gemaakt, dus zonder contactslotgat of benzineklep. De overige kappen zijn door de autospuiter gedaan, helemaal Ferrari rood. Die zitten erg netjes in de lak. Uiteraard zijn alle kappen zonder schade of krassen.
Incl: Echt Carbon voorspatbord. Komt bij PM-tuning vandaan, een scooterzaak uit Engeland. Ik denk dat dit een van de weinige in NL is. Zeer uniek ding!
Incl: *Geperforeerde buddybak(erg licht) met daarin een 3,5L karttankje. Ook zit er nog een benzinekraantje aan vast. Omdat het zadel kapot is gegaan, heb ik er een ander zadel opgeschroeft. Deze moet echter nog wel bekleed worden
Prijs: €325


Nieuw gekocht runner sd carter
Dit carter heb ik vorig jaar nieuw aangeschaft, en vervolgens laten kotteren voor een Speed7T cilinder. Het carter is netjes getuned voor een Speed7T cilinder. Carter is echt nog zo goed als nieuw, alle schroefdraad is perfect. Carterkap (wit gecoat) zit er bij.
Let op: Carter is helemaal leeg!!!
Prijs: €125

Speedfight radiateur
Inclusief doorzichtige slangen.
Prijs: €15



De hele opbouw van de scooter is te zien in dit topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f66/ferrari-runner-sbo-07-a-133189/?highlight=ferrari+runner Daar staan dus ook alle onderdelen meerdere keren in.

Mocht je het met de prijzen niet eens zijn, kun je altijd een bod doen uiteraard.

Als je interesse hebt, kun je me een PM sturen. Meer foto's kunnen uiteraard gemaakt worden. Reageer aub alleen als je serieuze interesse hebt, dromers heb ik niks aan.


Gr,

Ramon



Foto's:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top