[A] exclusieve horloges

Status
Not open for further replies.
Ik heb een aantal horloges opgekocht in amerika, deze wil ik nu te koop aanbieden (heb trouwens toestemming van erik om dit te posten :))..

ik heb een aantal verschillende, er zijn wel foto`s, als iemand ze voor me zou willen uppen, graag :)

de prijs is 30€ excl. per set, en 55€ excl. per 2 setjes..

een setje bestaat uit een dames en een heren horloge, leuk voor je moeder of je gf :p
 
Advertisement - register to remove this

Mag00037.jpg


Mag00038.jpg


Mag00039.jpg


Mag00040.jpg


Mag00041.jpg


Mag00042.jpg


Mag00043.jpg


Mag00044.jpg


Mag00045.jpg



Indd vage pics ;)
Maar wat is dat eigenlijk voor merk, iets aparts ofzo??
 
Last edited:
Ik zal eens vragen aan me pa, oft een beetje goede kwaliteit is, en of hij het kent, het komt me wel bekend voor, volgens mij is het wel goed maar zal het ff navragen aan me pa.
 
dingen zijn goed, loop al 3 maanden met zo`n ding, nix mis mee..

is 30 euro teveel btw, dacht het nie?

krabbers :|
 
Ik heb er wat info over gevonden, de website is trouwens http://www.geneva-watch.com/

Nearly two decades ago, at the onset of the Analog Quartz technology, a new line of watches were developed under the brand of GQI GENEVA QUARTZ. The main premise of thought in design and development of the line was to implement a Swiss styling that stand the test of time and utilizing the highest quality of craftsmanship and yet keep the price at an affordable level. Every watch design features a prominent time tested European styling. A wide design styles ranging from Classical to Art Deco to Nuevo Avante Garde along with a well chosen appropriate material selection is used in making of every watch.

Vrij vertaald staat er dus dat het gebruik maakt van een quartz uurwerk, dit zijn gewoon goede uurwerken en betrouwbaar.
De horloges zijn namaak van zwitserse horloge fabrikanten. De bedoeling was om de horloges de kwaliteit en uiterlijk van een duur zwitsers horloge te geven en toch betaalbaar.

En wat vertelt dit ons dat het gewoon goede horloges zijn, niks speciaals maar wel goed van kwaliteit, dus zeker de prijs waard.
 
Originally posted by speed195
thnx man..

ik woon vlakbij tilburg, maar ik ben ook gewoon bereid om ze op te sturen :)

Ok, waar is vlak bij tilburg, ik woon redelijk dicht bij tilburg nl.
Is wel makkelijk als ik evt. kan komen halen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top