DennisM. 6,29s @ 150m 20 August 2003 #1 Hoi, Ik heb een Mercedes clk dtm 2000 te koop schaal 1:10 Merk: tamiya 4wd hij werkt op een accu en rijdt ong. 50 Er zit een electronische regelaar op. De standaard onderele krijg je er bij. Alles is compleet: Afstandbediening, oplader. enz.. Voor foto's voeg me toe op msn d_melgers@hotmail.com vraagprijs: 300 euro Last edited: 20 August 2003
Hoi, Ik heb een Mercedes clk dtm 2000 te koop schaal 1:10 Merk: tamiya 4wd hij werkt op een accu en rijdt ong. 50 Er zit een electronische regelaar op. De standaard onderele krijg je er bij. Alles is compleet: Afstandbediening, oplader. enz.. Voor foto's voeg me toe op msn d_melgers@hotmail.com vraagprijs: 300 euro
V Vince Senior Master 20 August 2003 #2 Wat meer info (merk, aardijving enz.) zou wel makkelijk zijn. En kunnen dingen als electronische regelaar misschien apart verkocht worden?
Wat meer info (merk, aardijving enz.) zou wel makkelijk zijn. En kunnen dingen als electronische regelaar misschien apart verkocht worden?