[A]Een STD C20 (alleen voor Peusjo)

Status
Not open for further replies.

Makker

MHR testrijder
Ik heb nog een aangepaste C20 (nieuw) liggen voor Peugeot (SF, Viva, Zenith, enz) alleen te gebruiken op heftige cil.

Prijs: 340,- euro
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat ie het super zal doen, maar je kunt het natuurlijk wel proberen. Ik denk dat ie het wel aardig zal gaan doen.
 
Ik heb de foto0s niet. Gijs moet ze wel hebben, vraag wel of ie ze er even opzet. de demper kan zo veranderd worden, 2 minuutjes werk.
 
Originally posted by Ray B
heb je pm`d.....

Zou dan wel het liefst de demper onderlangs zien en niet zoals op je TKR bovenlangs , naar binnen... ;)

Voor die pijp kun je het best bij mij zijn, Gijs heeft het op het moment nogal druk, hij is niet vaak op het forum.
 
Hij is wel helemaal nieuw. Er is nog nooit mee gereden, behalve voor de foto's heeft ie zelfs nog nooit op een scooter gezeten. een nieuwe C20 kost je bij scootparts 310 euro. Verlassen door Gijs kost je 60 euro, dat is dus 370 euro, hij gaat voor 340 euro de deur uit, is dus 30 euro goedkoper, en over prijs valt natuurlijk te onderhandelen als je er serieus over nadenkt. Gijs kan m niet verlassen zegt ie, hij heeft het veel te druk, en ik heb geen lasapparaat. Hij wordt dus verkocht zoals ie is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top