Patrick Retired die-hard 28 September 2003 #1 Sommige zullen hem al wel gezien hebben op't forum. Hij is dus nu ook te koop. Ducati 916 met 955 ombouw Bouwjaar 1995 16.500km Marchesini Magnesium velgen (5-spaaks) carbon plaatwerk (alles behalve benzinetank) Carbon/RVS Termignoni uitlaat systeem nieuwe accu. Goed voor om en nabij de 110-120Pk Voor meer info, PM mij. Last edited: 28 September 2003
Sommige zullen hem al wel gezien hebben op't forum. Hij is dus nu ook te koop. Ducati 916 met 955 ombouw Bouwjaar 1995 16.500km Marchesini Magnesium velgen (5-spaaks) carbon plaatwerk (alles behalve benzinetank) Carbon/RVS Termignoni uitlaat systeem nieuwe accu. Goed voor om en nabij de 110-120Pk Voor meer info, PM mij.
Patrick Retired die-hard 28 September 2003 #3 Het mag duidelijk zijn dat deze motor dus niet voor een habbekrats weggaat. Ding is zgan en de vraagprijs is € 9850,-
Het mag duidelijk zijn dat deze motor dus niet voor een habbekrats weggaat. Ding is zgan en de vraagprijs is € 9850,-
Funk_dm ::SA MEMBER:: 28 September 2003 #4 was niet voor mij zelf maar voor mijn broer(ducati liefhebber). maar dit is te ver boven zijn budget, maar ik weet wel dat dit het geld dubbel en dwars waard is. veel succes met de verkoop.
was niet voor mij zelf maar voor mijn broer(ducati liefhebber). maar dit is te ver boven zijn budget, maar ik weet wel dat dit het geld dubbel en dwars waard is. veel succes met de verkoop.
Patrick Retired die-hard 29 September 2003 #5 Motor is ook niet van mijzelf maar van mijn buurjongen Ding is gewoon ubervet. Alles carbon, monosit ed. Plus die velgen, echt een wegligging en een acceleratie om gek van te worden :~
Motor is ook niet van mijzelf maar van mijn buurjongen Ding is gewoon ubervet. Alles carbon, monosit ed. Plus die velgen, echt een wegligging en een acceleratie om gek van te worden :~
Yansuni Fiets Member 5 October 2003 #7 sorry voor offtopic.. maar ff puur uit nieuwsgierigheid.. wat heeft dat ding nou opgeleverd?