[a] Dremel @ Kijkshop

Status
Not open for further replies.

Loefje

[Loefje|69|Magic Stick]
misschien is het handig om ff te weten voor sommige die dit nodig hebben (like me :))

Ik kreeg gisteren de reclamefolder van de kijkshop en daarin stond dat ze de dremel hadden afgeprijst van 79,95 naar 29,95 :D

Misschien is dit wel ff handig om te zien :) als iemand hem wil hebben maar hij is bij jullie niet in de aanbieding wil ik um ook wel ff halen voor je evt.

Ciao Blue69Dream@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Welke dremel om precies te zijn (maybe Pic's) ?¿?
En welke accoires zitten erbij ?¿?

Alvast bedankt ...

Ferm combitool set FCT-400F

Het gaat om de:

Ferm combitool set FCT-400F

125 Watt. 15.000-35.000 T.p.m. Voor het slijpen, schuren, boren en polijsten van diverse materialen. Flexibele as. Incl. koffer en accessoires.
Art.nr. 038564
KS38564g.gif

Ciao

Jammer dat een Ferm iets heel anders is dan een Dremel....

TIs zeg maar een replica ervan, maar de kwaliteit is echt niet om over naar huis te schrijven, dat betreft de accesoires en het apparaat zelf...

Dit is toch niets bijzonders?

Ik heb zon ding al een half jaar ofzo thuis liggen en heb ik ook gekocht voor iets van 30/40 euro ofzo:?

idd niet bijzonder nog duur btw :P heb hem van top craft.. buurman heeft echte dremel.. merk geen verschil.. veel dingetjes erbij.. en dat voor maar 20 euro.. hmm netjes toch :D

Die Ferm is ook bij gamma voor 30 euro te halen en praxis heeft een wat luxere variant voor 35 op het moment.

Status
Not open for further replies.
Back