Cloak LC Spy power 6 March 2004 #1 Ik heb me DPR uitlaat te koop staan.......nooit gebruikt , kom deze maand geld te kort dus moet hem echt verkopen. gekocht voor 230, ik vraag er minimaal 200 euro exc. voor Hij is voor minarelli. Ook verkoop ik me 29,5 mm tillaston carb. met spruitstuk voor mina. minimaal voor 120 euro exc.
Ik heb me DPR uitlaat te koop staan.......nooit gebruikt , kom deze maand geld te kort dus moet hem echt verkopen. gekocht voor 230, ik vraag er minimaal 200 euro exc. voor Hij is voor minarelli. Ook verkoop ik me 29,5 mm tillaston carb. met spruitstuk voor mina. minimaal voor 120 euro exc.
A aerox 70 racing Well-Known Member 10 March 2004 #4 voeg me ook ff toe benziboy85@hotmail.com intresse in je uitlaat !!
Gilera_Gsm. Well-Known Member 22 March 2004 #9 oi, de verkoop gaat niet door, heeft niks met de uitlaat zelf te maken maar met een keuze van mij om voor een andere uitlaat te gaan, :~ spreek je nog op msn dus mensen hijs terug tekoop, nou bieden maar voor dit prachtexemplaar:W mvg8P Last edited: 23 March 2004
oi, de verkoop gaat niet door, heeft niks met de uitlaat zelf te maken maar met een keuze van mij om voor een andere uitlaat te gaan, :~ spreek je nog op msn dus mensen hijs terug tekoop, nou bieden maar voor dit prachtexemplaar:W mvg8P
QuickSilveR85 Well-Known Member 23 March 2004 #10 Is dit de std DPR pijp die is afgeleid van de C20? Verder nog specificaties over deze uitlaat?
Gilera_Gsm. Well-Known Member 23 March 2004 #11 om de topic starter ff te helpen, deze dpr is een verbeterd model van denieuwe MHRTEAM(pia) aangepast naar mina, dit is wat ik erover geleerd heb. dus hij zal het zeker wel lekker doen. en nu houd ik me mond want dit topic is niet van mij
om de topic starter ff te helpen, deze dpr is een verbeterd model van denieuwe MHRTEAM(pia) aangepast naar mina, dit is wat ik erover geleerd heb. dus hij zal het zeker wel lekker doen. en nu houd ik me mond want dit topic is niet van mij
P project2003 Well-Known Member 23 April 2004 #13 Originally posted by J-491RR maar hij is nu echt bij mij kan dicht dus!! Click to expand... ik heb intresse in die dpr voeg me ma toe op msn alcapone191@hotmaul.com
Originally posted by J-491RR maar hij is nu echt bij mij kan dicht dus!! Click to expand... ik heb intresse in die dpr voeg me ma toe op msn alcapone191@hotmaul.com
P project2003 Well-Known Member 23 April 2004 #14 Originally posted by project2003 ik heb intresse in die dpr voeg me ma toe op msn alcapone191@hotmaul.com Click to expand... alcapone191@hotmail.com bedoel ik als je hem nog hebt wil ik hem meteen van je kopen dus mail ma ff oke
Originally posted by project2003 ik heb intresse in die dpr voeg me ma toe op msn alcapone191@hotmaul.com Click to expand... alcapone191@hotmail.com bedoel ik als je hem nog hebt wil ik hem meteen van je kopen dus mail ma ff oke