Ik heb hier een doosje spullentjes staan van mina horizontaal wat in 1 keer weggaat. Wat er inzit is:
Ufo luchtfilterdeksel
Std luchtfilterdeksel
2x rode malossi drukveer
zilvere polini drukveer
1 nieuw in verpakking setje remblokjes ( denk F12)
Hebo verstelbare koppeling in redenlijke staat.
2 setjes complete vertanding std.
2 setjes incomplete vertanding std.
domino chokemechanisme.
Std carterkap leeg, in goede staat alleen de verf niet.
Geperforeerde slakkenhuis voor koeling incl radje, in goede staat.
Dit mag weg voor 50 euro excl verzenden.
En dan heb ik nog los een DR AC 70 mina hor in goede staat cilinder zuiger en kop, 35 excl.
En een std slakkenhuis onbewerkt hij is leeg maar er zit een nieuw in verpakking setje bij van het radje lagers en de keering. Hij is zonder ronde pakking. 20 excl
Je kan kiezen voor vooruit betalen dan komt er 5 euro bij of onder rembours en dan komt er 12 euro bij, aan jou de keus. Het doosje gaat nix uit los weg. Je kan hier reageren of pmen. Greetz Rijk de Boer
Ufo luchtfilterdeksel
Std luchtfilterdeksel
2x rode malossi drukveer
zilvere polini drukveer
1 nieuw in verpakking setje remblokjes ( denk F12)
Hebo verstelbare koppeling in redenlijke staat.
2 setjes complete vertanding std.
2 setjes incomplete vertanding std.
domino chokemechanisme.
Std carterkap leeg, in goede staat alleen de verf niet.
Geperforeerde slakkenhuis voor koeling incl radje, in goede staat.
Dit mag weg voor 50 euro excl verzenden.
En dan heb ik nog los een DR AC 70 mina hor in goede staat cilinder zuiger en kop, 35 excl.
En een std slakkenhuis onbewerkt hij is leeg maar er zit een nieuw in verpakking setje bij van het radje lagers en de keering. Hij is zonder ronde pakking. 20 excl
Je kan kiezen voor vooruit betalen dan komt er 5 euro bij of onder rembours en dan komt er 12 euro bij, aan jou de keus. Het doosje gaat nix uit los weg. Je kan hier reageren of pmen. Greetz Rijk de Boer