[A] Diverse (snelle) onderdelen

Status
Not open for further replies.

rob achten87

Well-Known Member
Bij deze bied ik aan:

- Doppler krukas: deze is splinternieuw, alleen uit de verpakking gehaald. Heb hem gekocht @ euroscooters voor 96,95. Ik verkoop hem omdat ik een blok heb gekocht waar al een volle racekrukas in zat, en deze dus overbodig werd.

Vraagprijs: 75incl

- Hebo verstelbare koppeling: deze is ook in goede staat. Je krijgt er hebo rode trekveren bij.

Vraagprijs: 35incl

- Malossi delta clutch nieuw type: deze is ook in goede staat, alleen heel klein stukje van een schoentje af, maar heeft absoluut geen invloed op prestaties.

Vraagprijs: 45incl

- Malossi HTQ 14/39 primair gelagerde vertanding: deze heeft max 5 kilometer gelopen op mijn runner blok. Deze verkoop ik nu omdat ik een zip blok had gekocht waar deze dus niet in past.

Vraagprijs: 55incl

Polini Evo v-snaar piaggio lang: deze heeft ook max. 5 kilometer gelopen en dus ook nog in nieuwstaat. Heeft nieuw gekost 34,95.

Vraagprijs: 30 incl

Typhoon ac lang blok: dit blok is nog in nette staat. Helemaal kaal, dus zonder krukas/ontsteking/vertanding, etc

Vraagprijs 35 incl

Foto's alleen via msn, dus voeg me maar toe voor foto's.

Ik heb thuis ook nog een hele berg originele spullen liggen, zoals cilinders, vario's, krukassen, vertandingen, deksels, etc.

Voor meer info pm mij of voeg toe: rob_achten@hotmail.com

De groeten,

Rob
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top