[A]Diverse onderdelen, opruiming!

Status
Not open for further replies.

ho0z

Fonzy tuning
wegens ruimte tekort in schuur hier wat onderdelen die weg mogen!Foto 's zijn op aanvraag via mail!!! ho0z@hotmail.com

nrg/ntt/typhoon kappen allen behalve het voorspatbord. kleur metallic rood, stuurkap schadevrij, de rest wat licht krasjes. Alle ophangpunten ok, behalve die van de onderkap die mist er 3 :S. Er zit een mc2 voorkap bij met een scheurtje op de neus en hij is geschuurd. Ook zijn er extra koelgaten geboord. (dit is wel netjes) prijs 100 euro ex

eventueel nog losse spuitkappen mc2. laat maar weten wat je zoekt miss heb ik het nog liggen.

setje nrg mc3 velgen kleur groen (origineel) banden zijn matig en bij de voorvelg is aan een kant de houder van de opvulbus gaar.
This een klein ringetje wat in de velg zit en dus de bus bij de velg houdt. Deze is echter lam, en als je de velg los haalt valt de bus er ook uit. lagers zijn verder ok. het zijn dd velgen. 70 euro ex

een goede nrg 13 inch voorvelg die gespoten moet worden. zit nog perfecte michelin bopper op en zit ook nog een voorschijf op. 35 excl

typhoon voorvelg 10 inch. met gladde band en met schijf. 17,50 excl.

radiateur set met slangen in goede staat en ook reservoir erbij.
afkomstig van een mc3. 27,50 ex

runner sd achtervelg matige band, remtrommel ook niet helemaal lekker 17,50 ex

airsal t6 ac 15 km oud. In zeer goede staat met zuiger, zuigerveer en cilinder. Geen krassen oid. 40 euro ex( hoogstwaarschijnlijk verkocht aan pronk)

zip sp project voorkap. Kap heeft uiterlijk geen beschadigingen.
is zelf geel gepspoten. Alle ophangpunten zijn ok alleen een deel van de koplamp ophanging aan de binnenkant is weg ivm 2de rad. met een beetje lijmtuning kun je koplamp er wel in krijgen, maar verder ideaal voor project. Verkocht!!!

voorvork zip ac trommel 1996. een poot zit los maar wel kompleet en recht. prijs 15 euro ex.

Radiateur sr met reservoir en slangen. geen ophanging. radje is recht en net lek maar wel wat verf eraf. Zat extra op een sptje
prijs 30 ex (verkocht aan sr tuner)

malossi remschijf voor nrg in goede staat met schroeven 3 gats! Verkocht aan ed tuning

liefst afhalen van de delen! ze moeten relatief snel weg want ik heb ruimte nodig! mocht ik wat info vergeten zijn, pm-en!

mc3 teller met toerenteller en kabelboom en achterspoiler met 3e remlicht erin. erbij! in goede staat. prijs Verkocht aan ed tuning

mc3 benzine tank compleet. 10 excl.

nog 2 remklauwtjes voor voor van nrg/typhoon. 10 euro excl. p/stuk

4 orginele cdi units nrg/typhoon/runner/zip. 10 euro excl. p/stuk

aantal achterpoulies nrg/typhoon/runner. diverse maten. bied maar en ook nog aantal orginele vario's.

2 malossi vario's met kleine rollen voor piaggo. 1tje in perfecte staat en andere heb je van die vlekken opzitten ( denk van warmte) voor goede 35 incl. voor de in iets mindere staat verkerende vario 25 incl.

mvg danny
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb interesse in de cilinder, kan je misschien ff foto's mailen? Me mailadres staat in je PM box....
 
sr radje met slangen verkocht aan sr_tuner
dd achtervelg nrg aan pieter dijkstra
airsal 70cc kitje 99% naar pronk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top