[A]Derbi Senda R X-Treme

Status
Not open for further replies.

Silenced

Well-Known Member
hallo!

ik stel men brommer te koop omdat ik bijna 18 ben en bezig ben met rijbewijs om dan een zwaardere versie crossmoto te kopen. Alleen eerst deze nog verkopen :)

- Het is dus een Derbi Senda R X-Treme van bouwjaar 2002
- Ze is aangekocht in eind augustus 2003
- Motorisch is ze enkel ontgrenst (= Andere bocht + sproeiers + luchtfilter ontgrenst, allemaal gebeurt door dealer ) voor de rest allemaal orgineel
- Optisch heeft ze een ander stuur ( een acerbis crosstuur ), een ander voorlicht ( Immitatie van Acerbis blits: juist dezelfde vorm alleen volledig zwart, andere grips ( van Progrip ) en vanachter zwaardvispinkers ( carbon met een oranje ledje in )
- Ze heeft een paar gebruikers krasjes
- Ze heeft in de bocht van de uitlaat en aan de demper een beetje roest :(
- Ze heeft altijd binnen gestaan tot de laate weken +- 1 maand ( door verhuist hebben we nog geen garage oO )
- Ze heeft 4328km op de teller ( dus amper op gereden voornamelijk in de
- Ze heeft dankzij tankbeurt een paar afloper op het frame ( die op laatste foto te zien zijn ) kun je er wel gedeeltelijk uit krijgen maar moet ik nog eens werk van maken
zomer )
- Als je meer wilt weten vraag je het maar ( Sileced_Slcd@hotmail.com of hier in thread )

Vraagprijs +- 1750€

( kan iemand me vertellen hoe je foto's hierin zet ? Voorloopig zo dan nog maar )

Bikenew01.jpg


Bikenew02.jpg


Bikenew05.jpg


op de laatse zie je men proper blok en velge O-)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top