#Bas - 5 September 2003 #1 Ik heb nog een Gloednieuwe Dell'orto 25mm met choke liggen. Hij is pas enkele kilometers oud. Ik wil er 80 euro inclusief verzenden voor. Evt ruil ik hem ook voor een 19 of 21mm carburateur met bijbetaling van jou kant.
Ik heb nog een Gloednieuwe Dell'orto 25mm met choke liggen. Hij is pas enkele kilometers oud. Ik wil er 80 euro inclusief verzenden voor. Evt ruil ik hem ook voor een 19 of 21mm carburateur met bijbetaling van jou kant.
J j-p Well-Known Member 8 September 2003 #3 euhm. stel we ruilen van carb: mijn 19mm dell orto tegen jou 25mm. hoeveel moet ik dan nog bijbetalen?
euhm. stel we ruilen van carb: mijn 19mm dell orto tegen jou 25mm. hoeveel moet ik dan nog bijbetalen?
F fret Erik 11 September 2003 #4 ik wl wel ruilen tegen mijn 21 do z.g.a.n en over de bij betaling komen we wel uit jansen_luuk@hotmail.com
ik wl wel ruilen tegen mijn 21 do z.g.a.n en over de bij betaling komen we wel uit jansen_luuk@hotmail.com
Xander Registered Abuser 11 September 2003 #5 Ik heb hier een nieuwe 21mm met malossi transparante vlotterbak incl. plug liggen. Mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
Ik heb hier een nieuwe 21mm met malossi transparante vlotterbak incl. plug liggen. Mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
#Bas - 11 September 2003 #6 Sorry,vergeten te vermelden. Heb mn 25mm al geruild voor een 21mm en 2 aerox remhendels+reservoirs