This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]DD blok incl. Polini Evo p12 as en Italkit rotor

Status
Not open for further replies.

Izimo

SWEETIES!!!
Ben ik weer beste mensen

Bied mijn 'oude' blokje aan.. deze is hittebestendig zwart gespoten en een beetje vettig , maar dat veeg je er zo af
Zit een Polini Evo p12 as in die gelagerd is met NSK C3 lagers.. dit heeft nog geen 200km erop zitten, dus alles draait nog soepel en nergens spelingen of rare geluiden..
Blok is alleen aangepast geworden op de spoelers van de Evo, maar niet meer aan gedaan (zoals het flowen van de inlaat etc.)
Is ook al aangepast op Overrange, je krijgt er een std vertanding bij waarvan het deksel ook aangepast is op Overrange.
Eventueel ook een Polini Evo 2kleps membraam erbij en een wielnaaf met std remschijf.

Ook bied ik m'n Italkit Selletra rotor aan.. deze is gewoon compleet met grondplaat, rotor, stator, waterpompmeenemer, cdi/bobine voorzien van rode Champion bougiedop en bijbehorende bouten.
Hier wil ik nog een 130,- voor. Ding vonkt gewoon nog prima.. nooit problemen mee gehad, heb zelfs nog ergens de orginele doos ervan
VERKOCHT!

PM bij interesse.. heb al genoeg gekken in m'n msnlijst

Van ieder onderdeel zijn gedetailleerdere foto's possible
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.