[A] DD blok incl Evo p12 as en Italkit binnenrotor

Status
Not open for further replies.

Izimo

SWEETIES!!!
Hallo beste mensen!

Bij deze gooi ik mijn blok de verkoop in.. Het betrefd een DD blok pasgemaakt op Evo cilinder door mijzelf.. Dit blok zit nu nog gewoon compleet onder de scooter die z'n winterslaap houdt. Je krijgt het blok die in de hittebestendige kleur zwart is gespoten, in dit blok zit een Polini Evo p12 as incl Evo naaldlager en er zitten nog NSK C3 lagers omheen, dit blok heeft in totaal max 250km gelopen... dit blok bevat geen gare schroefdraden etc alleen zijn de 2 achterste gaten van het blok waarop je het carterdeksel schroeft doorgeboord ivm paddockstand, verder is er gelast aan het bovenste ophangpunt van remklauw, maar deze is 100% goed. Vertanding wordt overgezet in een ander blok heb eventueel nog een std carterdeksel (aangepast op overrange) en std vertanding liggen..

En m'n onsteking gaat ook de verkoop in.. het betrefd de welbekende Italkit Sellettra onsteking.. deze is compleet met rotor, stator, grondplaat, waterpompmeenemer en cdi incl. Champion rode bougiedop en de bijbehorende bouten en schroeven :p verder niks op aan te merken vonkt perfect.. voor de snelle beslisser doe ik er een Denso W31 bougie bij die ook nog prima vonkt :), Heb ook nog de orginele Italkit doos bij ;) is dat nu mooi of niet :D.

PM bij interesse!

Foto's heb ik op aanvraag.. zoals ik al zei is dit blok nog gewoon compleet en gaat pas uit elkaar bij serieuze interesse.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top