This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] c20 , blok , rhq pen12 , mhr2000 , delta clutch enz

Status
Not open for further replies.

blue demon

Well-Known Member
[A] c20 , c16 , blok , rhq pen12 , mhr2000 , delta clutch enz

hallo mensen ik moet van een paar spullen af....... ik heb er geen vraagprijzen voor dus doe maar een bod zou ik zeggen :

c20 en nieuwe ophanging

blok inc alle orginele onderdelen en gloednieuwe c4 lagers doe nooit gelopen hebben..... en een nieuwe pakking set

- mhr2000 vario inc rollers
- delta clutch

verder nog veel orginele shit zoals : radje inc slangen en de hele zooi om lc te maken

achtervelg van een appie rally en daar het buddy zadel van

Last edited:
jah helemaal oke , en jah ook een delta clutch alleen nog geen foto van , maar die heeft denk 50km gelopen ofzo zgan duss

als eerste wil ik het blok compleet verkopen..... onder zooi om lc te maken versta ik radiateur , slangen die ik nog heb ligge slageklemmen , reservoir

kheb nog ff rondgekeken en ik heb ook nog een remklauw gevonden voor achter inc remblokken , schijf en orginele vario's koppelingen , oliepomp uhm ontsteking

nou kom op mensen bied eens wat

van welke scooter is die RAD ?
anders bied ik wel evt. 35 euro inclusief aangezien je nu ws ook me frame niet meer gaat kopen wat je al maanden beloofd hebt..

Last edited:
jah rhq kan ook los want hij is al uit de carters..... maar als iemand het blok wil kopen met rhq erin dan wil ik hem er wel ff inzette

duss killin ark weet je al iets van die maat van je ??? ps ge-add op msn..... mijn msn : kaasbaas45@hotmail.com

Status
Not open for further replies.