[A] BMW 2000 1971

Status
Not open for further replies.

oldscool viper

Oldscool driver
Het is zover! Me geliefde BMW gaat weg met pijn in het hart. Omdat ik sinds kort ander werk heb, heb ik de BMW dagelijks nodig. En om nou elke dag 200 km te gaan rijden vind ik zonde en geeft problemen met me verzekering (oldtimer ongeveer 70 neuro per jaar, max 7000 km per jaar).
Het is een apart model waar er maar 8039 van gemaakt zijn in 1 jaar dat die gemaakt is.
Het gaat om een BMW 2000 1.8, 4 deurs met grote vierkanten achterlichten en vierkante koplampen in de kleur chamonix wit. Grijs/zwart sky interieur, bestuurders stoel licht gescheurd de rest super netjes. Afgelopen maanden groot onderhoud gehad, distributie, startmotor, rotor, verdelerkap, bougies, bougie kabels, oliefilter, luchtfilter, wiellagers. Verder is de geschiedenis vanaf begin 1990 VOLLEDIG aantoonbaar, afgelopen 16 jaar voor meer dan 15.000 euro aan versleuteld. Onderdelen zijn makkelijk verkrijgbaar bij de dealer voor zeer nette prijzen. Kortom een erg sjieke auto voor leuk geld. Mensen die serieus belangstelling hebben kunnen uitgebreide foto reportage krijgen.
Richtprijs is 2250 euro.
Groeten Ingmar

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back