This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]blokken en spul te koop en DPR pijp!!

Status
Not open for further replies.

nickspie

Banned
Hey Mensen,

ik heb volgende te koop:

Ik heb hier liggen een bjina compleet pia ac blok wat mist er ? vliegwiel en vario en carb op het blok zit ook nog polini 2g koppeling en warmgelopen topp 50 cc.

Ik heb nog een piagio ac blokje te koop is niet helemaal compleet zit aleen vertanding in vertandings deksel krukas, lagers en olie pompje en zo

Ik heb nog een piagio lc blok ook bijna leeg zit wel water pomp in vertanding en zo

>>en ik heb nog een Dpr handgemaakt pijp hier liggen

interesse voeg me toe op nickstyl@hotmail.com of breng een bod uit

en ik heb nog een Dpr handgemaakt pijp hier liggen voor foto's of info over ondelen en specificaties van de pijp voeg me toe op msn of mail me nickstyl@hotmail.com

greetz Nick

Ik kan eventueel ook lc blok of zo compleet maken dan haal ik alles uit ander blok is maar wat de klant wil laat het me weten

Dpr pijp is splinter nieuw in doos

Last edited:
Blok is niet van zip maar van een runner past wel onder zip heb ik namelijk zelf ook onder mijn zip

Uhm ik heb niet echt een richtprijs bied maar iets en wil je m bijna compleet of een leeg carter met vertanding en wateromp ect

*Ps Ruben_09 je hebt pm met specificaties

Foto's Dpr pijp:

uitlaat is splinter nieuw nooit mee gerden dus ook geen deuken of roest of iets dergelijks

Status
Not open for further replies.