This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Bijna volledige Booster

Status
Not open for further replies.
V

VIruske

Guest
Hello,

Aangeboden:
-Bijna volledige Booster met Mina Hori blok(DD).

Woordje uitleg:
Ik verkoop mijn Booster omdat ik overschakel naar Piaggo. Ik heb zo goed als alle onderdelen nieuw gekocht en bij deze zul je ook de doos meekrijgen. Deze spullen hebben Max 20km gelopen.
Het enige wat je mist om te kunne rijden/starten is een stuur en het inlaatgedeelte. Mits je alles koopt natuurlijk.

Kader+kappen:
Met papieren(BE) is van 2003, Met Fource. Alles is 100%recht. Is omgelast om een Mina hori blok te doen passen, dit is zeker recht. Veerpunt is ook meer naar achter geplaats. En er is een ophanging voor het radje gemaakt.
Vraagprijs: 250€

Velgen:
Sr velgen voorband, zogan, vanachter leg je beter een nieuwe.
Vraagprijs: 100€

Blok:
Mina hori DD blok Tuned op Manston II, met vertanding(orgineel), C4lagers, Hebo racing krukas pen 12, Tp carterkap(geschuurt), Hebo vario kitje, TJT 107mm koppeling, Hebo V-snaar.
Vraagprijs: 200€

Cilinder:
Hebo Manston II Pen 12, is enkel wat afgewerkt en uitlaatpoort gepolijst, cilinderhemd is ook aangepast voor de flow.
Vraagprijs: 175€

Binnerotor
Italkit Binnerotor, prima staat, Net Zoals het uit de doos komt.
Vraagprijs: 150€

Uitlaat:
Yasuni c20 gepolijst, TJT F1 Zonder flens ook gepolijst.
Vraagprijs: 200€

Totaal: 1075€

Liefst in een keer weg. Prijzen zijn bespreekbaar maar moeten realistisch blijven.
Regio: Limburg, zelf op te komen halen.
Intresse==> PM Foto's==> PM


Mvg Bart
 
Status
Not open for further replies.