Aerox491 Well-Known Member 26 March 2004 #1 Ik heb nog een gepolijste Bidalot C16 liggen voor Piaggio. Compleet met carbonnen demper en ophanging met veertjes Prijs: 75 euro !!!!!! (is echt weinig voor een c16!)
Ik heb nog een gepolijste Bidalot C16 liggen voor Piaggio. Compleet met carbonnen demper en ophanging met veertjes Prijs: 75 euro !!!!!! (is echt weinig voor een c16!)
V Vincento RunneR LoveR 26 March 2004 #3 Zitten er geen deukjes in? En zit de ophanging erbij? zoja dan veel interesse add me op msn vincentschippers@hotmail.com
Zitten er geen deukjes in? En zit de ophanging erbij? zoja dan veel interesse add me op msn vincentschippers@hotmail.com
Arnie Boinaarz 26 March 2004 #4 Kun je misschien ook een nieuwe foto laten zien ipv dat jij een foto uit mijn projecten topic pakt?
Mikkel Speedake for life 26 March 2004 #5 Arnie, dit is misschien wel jou ex-pijp..vandaar dat hij dan die foto erop heeft. Misschien heeft een vriend van me wel interesse in deze uitlaat, kzal even vragen
Arnie, dit is misschien wel jou ex-pijp..vandaar dat hij dan die foto erop heeft. Misschien heeft een vriend van me wel interesse in deze uitlaat, kzal even vragen
Arnie Boinaarz 26 March 2004 #6 Het is anders wel een foto van meer dan een 3/4jaar geleden. Dus het is niet echt een recente foto.
Aerox491 Well-Known Member 26 March 2004 #7 de foto heb ik van de vorige eigenaar gekregen. Ik zal morgen ofzo ff kijken of ik een recente foto kan fixen
de foto heb ik van de vorige eigenaar gekregen. Ik zal morgen ofzo ff kijken of ik een recente foto kan fixen
S SpeedFighthowan Well-Known Member 26 March 2004 #8 c16 add me speedfight_howan@hotmail.com als je em nog heb laterz
BlaAsPinDa PiNdA @ NRG 3 April 2004 #9 jermainepoos@hotmail.com Add me ff als je hem nog hebt. Mvg Jerm.
J JvD Well-Known Member 3 April 2004 #10 k heb wel interesse in de demper als je die los verkoopt!!!!!
J jensvos Well-Known Member 18 April 2004 #13 bida c16 hee ik heb zeer veel intresse in je uitlaat mail me effe jensvos@hotmail.com