[A]Beginnende Project stop (Pro race SR)

Status
Not open for further replies.

antonrox

Ouwe Rot
Hoi,

De titel zegt al genoeg denk ik in dit topic!

Alleen reageren waneer je serieus intresse hebt!
Waneer je het geld direct hebt
Ik stuur het pas op waneer het geld bij mij op de rekening staat
Afhandelen doe ik het liefste zo snel mogelijk

- Cilinder Metrakit Pro Race 2.
Cilinder die in ultieme topstaat verkeerd! De cilinder heeft er zo'n 200 km op zitten en er zit een gloednieuwe zuiger bij. Deze cilinder heb ik ook nog eens laten tunen bij SCR in Roosendaal, wat zeer netjes gedaan is overigens. De cilinder heeft me begin dit jaar € 239,- gekost, en de kosten voor het tunen waren € 55. Daarbij komt, dat er ook nog een pas gekochte zuiger bij zit van € 72,95. Aangezien het haast heeft, mag deze cilinder weg voor elk acceptabel bedrag. Dus kom met een serieus bod a.u.b! BIEDEN

- Krukas MHR RHQ pen12.
Reeds 2 maanden geleden nieuw gekocht. Er is nog geen 1km mee gereden! Hij is alleen gemonteerd geweest. Dus heeft nog geen één keer gedraaid! Hij ziet er dus top uit. Je krijgt er dus ook nieuwe lagers bij ( SKF C4 met kunstof kooi ) en een gloednieuw MHR pen12 naaldlager. De prijs van de as was € 174,95 , de lagers 24,95 en het naaldlager koste me € 9,95. De as mag weg naar de hoogste bieder. BIEDEN

- Spruitstuk doppler 21mm. Hij is van alu en ziet er nog netjes uit. Incl bij behorend rubber. BIEDEN

- V-snaar Athena. zo'n kleine 50 km oud. In perfecte staat! BIEDEN

- Voor + Achtervelg BETA ARK. Het zijn dubbeldisk velgen die ontdaan zijn van hun lak door middel van verfafbijt. Ideaal dus voor als je van plan bent om ze opnieuw te gaan spuiten of mischien wel polijsten. Compleet met in perfect verkeerde Bridgetstone ML50 banden. ( voor en achter ) Meer kan ik hier niet over zeggen. BIEDEN

- Frame SR STEALTH. verkeerd in goede staat. Hier en daar een klein beetje roest, maar daar is hij niet minder stevig om geworden! Compleet met voorvork en stuur. Framenummerplaatje is nog duidelijk zichtbaar, en het framenummer mag eventueel nagetrokken worden bij de Politie!. BIEDEN


Als je intresse hebt, gelieve te mailen! aerox_terror@hotmail.com ( een PM sturen is ook mogelijk )

Ik heb HELAAS geen foto's van de spullen, alles wat ik hier verkoop is geen rommel, als je dat niet gelooft dan hoef je ook niet te reageren ;)

MVG,
Anthony
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top