Big B NRG
Well, this is awkward
Ik heb de volgende 2 PC games te koop;
1. Assassin's Creed, Director's cut Edition
Erg vet spel voor zover ik het kon spelen. Helaas is mijn computer niet snel genoeg en ik zit ik met bagger graphics en slome game-play. Vind dat gewoon zonde en ga geen nieuwe comp er voor kopen
Dit is de directors cut editie, dus extra missies en opdrachten + wat kleine details (google het ff).
Nieuwprijs; 45 euro.
Foto's;
Prijs nu; 40 euro incl. verzenden
2. Splinter Cell Serie
Het gaat hier om 3 delen Splinter Cell;
-Pandora Tomorrow
-Choas Theory
-Double Agent
Splinter Cell games zijn altijd erg vet om te spelen, omdat de verhaallijn zo goed is. Ik heb ze alle 3 uitgespeeld en mogen daarom weg. Zijn allemaal in goede staat en bieden uren speel plezier per spel.
Waren nieuw allemaal 50 euro P/S
Prijzen nu;
Pandora Tomorrow; 15 euro incl. verzenden
Choas Theory; 25 euro incl. verzenden
Double Agent; 35 euro incl. verzenden
Alle 3 de delen mogen samen weg voor 70 euro incl. verzenden
Foto;
3. Empire Earth 3
Een soort mix van age of empires en Red Alert. Deze liep wel goed op mijn computer, maar aangezien ik hem heb uitgespeeld, kan ik er iemand anders mee blij maken wellicht.
Nieuwprijs 20 euro.
Foto's;
Prijs nu; 12,50 euro incl. verzenden.
Mag samen weg voor 50 euro incl. verzenden.
Zoals je ziet, zijn het alle orginele spelen en in goede staat (geen krassen oid) en komen ze met boekjes/codes etc.
Vragen/interesse --> PM
1. Assassin's Creed, Director's cut Edition
Erg vet spel voor zover ik het kon spelen. Helaas is mijn computer niet snel genoeg en ik zit ik met bagger graphics en slome game-play. Vind dat gewoon zonde en ga geen nieuwe comp er voor kopen
Dit is de directors cut editie, dus extra missies en opdrachten + wat kleine details (google het ff).
Nieuwprijs; 45 euro.
Foto's;
Prijs nu; 40 euro incl. verzenden
2. Splinter Cell Serie
Het gaat hier om 3 delen Splinter Cell;
-Pandora Tomorrow
-Choas Theory
-Double Agent
Splinter Cell games zijn altijd erg vet om te spelen, omdat de verhaallijn zo goed is. Ik heb ze alle 3 uitgespeeld en mogen daarom weg. Zijn allemaal in goede staat en bieden uren speel plezier per spel.
Waren nieuw allemaal 50 euro P/S
Prijzen nu;
Pandora Tomorrow; 15 euro incl. verzenden
Choas Theory; 25 euro incl. verzenden
Double Agent; 35 euro incl. verzenden
Alle 3 de delen mogen samen weg voor 70 euro incl. verzenden
Foto;
3. Empire Earth 3
Een soort mix van age of empires en Red Alert. Deze liep wel goed op mijn computer, maar aangezien ik hem heb uitgespeeld, kan ik er iemand anders mee blij maken wellicht.
Nieuwprijs 20 euro.
Foto's;
Prijs nu; 12,50 euro incl. verzenden.
Mag samen weg voor 50 euro incl. verzenden.
Zoals je ziet, zijn het alle orginele spelen en in goede staat (geen krassen oid) en komen ze met boekjes/codes etc.
Vragen/interesse --> PM
Last edited: