Mini-g YEAHH 19 May 2004 #1 Heb hier dus een Arreche 17,5mm liggen komt van een streetmagic af, past dus als het goed is ook op andere morini scooters zoals sr2000, F50 etc.. Last edited: 20 May 2004
Heb hier dus een Arreche 17,5mm liggen komt van een streetmagic af, past dus als het goed is ook op andere morini scooters zoals sr2000, F50 etc..
R rolodi The man aKa Rolodi 26 May 2004 #2 hey week je zeker al i @ sr2000 past meschien weet ik dan wel iemand. voeg die jonge maar toe. peiterpaul_vandermeer@hotmail.com
hey week je zeker al i @ sr2000 past meschien weet ik dan wel iemand. voeg die jonge maar toe. peiterpaul_vandermeer@hotmail.com
berry insane 26 May 2004 #3 en je verkoopt m natuurlijk omdat da ding nie liep op je orig street spruitstuk...
Mini-g YEAHH 26 May 2004 #4 Ehm.. dat past als het goed is gewoon hoor. En heb zelf nooit een streetmagic gehad.. bij een andere deal erbij gekregen als bijbetaling. En rolodi, die e-mail heeft geen paspoort :|
Ehm.. dat past als het goed is gewoon hoor. En heb zelf nooit een streetmagic gehad.. bij een andere deal erbij gekregen als bijbetaling. En rolodi, die e-mail heeft geen paspoort :|
R rolodi The man aKa Rolodi 27 May 2004 #6 Originally posted by x8rX@Special ik denk pieterpaul_vandermeer@hotmail.com ipv peiterpaul_vandermeer@hotmail.com Click to expand... pieterpaul_vandermeer@hotmail.com ja moet het inderdaad zijn ja
Originally posted by x8rX@Special ik denk pieterpaul_vandermeer@hotmail.com ipv peiterpaul_vandermeer@hotmail.com Click to expand... pieterpaul_vandermeer@hotmail.com ja moet het inderdaad zijn ja
R rolodi The man aKa Rolodi 29 May 2004 #8 Mini-g said: Die komt dus nooit online.. Laatste keer dan maar.. Click to expand... ff wachte komt niet vaak online nee stuur je hem toch ff een e-mail
Mini-g said: Die komt dus nooit online.. Laatste keer dan maar.. Click to expand... ff wachte komt niet vaak online nee stuur je hem toch ff een e-mail