This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Ark in onderdelen: verlast subframe, witte Rox velgen, kappenset enz enz

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Ark gaat toch maar in onderdelen de deur uit.

Reageer alleen als je geld hebt en 100% interesse!!
Kan het niet vaak genoeg zeggen met al die afhakers van tegenwoordig :nosmile:

Er gaat NIETS los weg, dus wat ik aanbied gaat in ene weg.
Voorbeeld: frame met voorvork, je hoeft dus niet te vragen of de voorvork los weggaat!

Als je niet te ver van Almere woont kan het eventueel gebracht worden, sommige dingen kunnen verzonden worden maar je kunt zelf ook wel bedenken wat opgehaald moet worden.

De foto's staan onderaan.

Onderdelen:
Beta Ark LC frame & voorvork. Frame is recht en eerlijk en netjes zwart gespoten. Het kroonstuk is gemonteerd met nieuwe voorvorklagers á 32 euro (origineel) verder zitten er speciale busjes in de voorvorkpoten zodat je een pen 10mm as kunt monteren. Aerox velgen passen dus zonder problemen.
Let op: alleen pen 10mm velgen passen.
Prijs: 150 euro.

Aerox velgen met nieuwe voorwiellagers en zo goed als nieuwe Pirelli Evo22 banden. De velgen zijn wit gecoat en je krijgt een witte bandenletter stift, chrome ventieldopjes en oranje tape voor je velgrand erbij. Tevens zit de naaf voor de achtervelg er ook bij.
Prijs: 150 euro.

Beta Ark radiateur met slangen, reservoir en slakkehuis. Gewoon een complete LC set dus. De radiateur is in goede staat en lekt niet of iets dergelijks.
Prijs: 70 euro.

Beta Ark complete kappenset in plamuur status. De binnenkap/voorkap en achterkappen moeten afgeplamuurd worden. Echter je hebt dan wel unieke kappen! Verder zit er een BCD Aerox voorspatbord bij en een hoop extra kappen. Je krijgt bijna 2 complete kappensetjes.
Tevens krijg je een hoop plamuur/polyester spul erbij en een hoop nieuwe spuitbussen. Het plamuur/polyester spul en de spuitbussen hebben al een waarde van meer dan 100 euro.
Prijs: 150 euro.

Voor & achterremset van Grimeca met nieuwe Malossi remblokken voor & achter en stalen remleidingen voor & achter. Kortom een complete set die op elke projectscooter hoort. Veel meer remkracht in vergelijking met rubberen remleidingen. Verder is de set helemaal compleet dus inclusief: reservoir, remhendels, stuurbevestigingklemmetjes, alle boutjes enz. De remmen zijn ook prima op druk. De remklauwen zijn zwart gespoten en 1 reservoir ook.
Prijs: 80 euro.

Verlast subframe, dit subframe is omgelast door een erkend lasbedrijf. Is gewoon een erg net gelast subframe, daarna heb ik het zwart gespoten. Is inclusief M10 bouten, een omgelast subframe is een must voor een echt project zodat je carburateur naar achter kan staan.
Prijs: 50 euro.

Witte buddy, het witte skai is erg netjes om de buddy gelegd. Dit heb ik door een bedrijf laten doen en dat heeft me idioot veel geld gekost. Er zitten wel wat zwarte veegjes op de buddy, maar die moeten er wel uitgaan als je goed gaat poetsen. Het enige nadeel is dat de buddy niet goed sluit, aangezien het mechanisme niet helemaal goed meer is.
Prijs: 40 euro.

Foto's:
Frame + voorvork,




Aerox velgen,





Beta Ark LC set (de carterkap op foto 2 is verkocht!),



Beta Ark complete kappenset,









Voor & achterremset,



Verlast subframe,


Witte buddy,


grtz, Erik
 
Status
Not open for further replies.