[A]Aprilia SR Valerossi

Status
Not open for further replies.

Raki

VTM-sp00ky power
Beste mensen,

Wegens het feit dat ik sleutelen aan projectjes nog wel leuk vind, maar ik het met mijn 21 jaar niet meer nodig vind om ook nog een scooter te hebben als vervoer verkoop ik bij deze mijn:

Aprilia SR Valerossi LC

Natuurlijk met minarelli horizontaal blok met het nodige pretspul:

-Top Performances 70cc (JJS tuned)
-Carters (JJS tuned)
- Evo 70 pijp
-19 mm dellie
-Hebo krukas
-Malossi MHR2000 vario
-Top Racing koppeling (vergelijkbaar met Hebo, zowel qua kwaliteit als qua mogelijkheden)

En nog het een en ander aan klein grut.

Optisch:
-Verdonkerde verlichting rondom
-Traanplaat treeplankjes
-Fel gele velgen
-Idem dito "stuurraampje"

Al met al een superding, waarvan ik altijd gezegd heb dat ik hem nooit weg zou doen uit angst dat een of andere dufus hem tot poeder zou rijden.
Altijd goed verzorgd en technisch nog volledig in orde. Net gereviseerd met nieuwe Dueplus zuiger erin.
Uiteraard is er de gebruikelijke gebruiksschade, maar daar heb ik dan ook rekening mee gehouden in de prijs.

Foto's zal ik spoedig voor proberen zorgen.
Graag serieuze bieders en nee er gaat niks los weg.

Vraagprijs: 1099 euries.

ps. O ja, voor de verzamelaars onder ons, vrijwel al het originele spul kan je erbij krijgen. Ook zo'n duur Aprilia-slot etc.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Even een foto-update!!



scooter1.jpg


scooter2.jpg


scooter3.jpg


scooter4.jpg
 
Last edited:
rijd hij lekker en trekt ie goed? btw welk bouwjaar en hoeveel km

en waar woon je ofcourse? :D
 
Kilometerstand-fotootje toegevoegd.
Echter valt hier niet veel aan af te lezen, omdat echt zo goed als alles al eens vernieuwd is.

Verder kan ik je zeggen, dat hij zeker niet verkeerd loopt. Trekt goed door in ieder geval.
En zoals andere SR-rijders je vast wel kunnen vertellen, stuurt en remt zo'n ding gewoon lekker.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top