This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Aprilia Sr 2000 voor weinig

Status
Not open for further replies.

SRsiep

**geregistreerde Fixer**
[A]Aprilia Sr 2000 helemaal/ losse onderdelen

Hey,

Ik heb hier een zolas bove gezegd Aprilia Sr 2000 staan. Helaas werkt de scooter niet meer er is namelijk iets mis met de bobine en electrische systeem.

De scooter heet nu zeker al een jaar stil gestaan omdat ik er gewoon geen zin meer heb om geld aan uit te geven. De cilinder zuiger enz zijn echt maar heel weinig KM mee gereden omdat ik vaak aan dat ding zat te sleutelen.

Ik heb zelfs nog reparatie bon liggen van fred motoren dat er een "nieuwe" cilinder onder zit.

Kappen zijn ook nog normaal in staat hier een daar wel krasje

De koplamp werkt ook neit omdat er een draadje kapot is.

Nu ben ik opzoek naar een koper die hem zo snel mogelijk zou willen mee nemen voor een lage prijs kijk de meesten van jullie zullen ook wel snappen dat 200 euro nou net niet de prijs is waar ik naar opzoek ben.....

Ik wil best keertje foto maken maar dat kan op z'n vroegst aanstaande dinsdag.

Het liefst voor volgende week vrijdag 23 September weg. Dus ben jij die gene met een mooi prijsje voor mij dat mag je hem meenemen

Ik woon in Nieuwerker a/d IJssel en me telefoon nummer is 0613365300. Je mag altijd bellen voor vragen ik bijt niet hoor ;-)

Ciao Sybe

Msn= sybew@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------

Oke omdat er al gevraagd is of ik alleen het blok wilde verkopen
Zit ik er over na te denken om de scooter in onderdelen te verkopen.

Nou is natuurlijk de vraag... is hier Animo voor!!!???

Voorbeeld dingen die allemaal los weg kunnnen.

-Blok (compleet, cilinder 50cc, krukas, lagers enz)

-Frame

-Voorvork

-velgen met/zonder band

-Uitlaat (technigas RS)

-Uitlaat origineel

-Kappen Set

-(nieuwe) achterveer

Nou hier staat al een lijstje wat als er animo voor is weg mag.

Laat het me horen via Mail, PM, Tel. liefst heb ik ff dat je een mailtje stuurt of via msn (sybew@hotmail.com)


Ciao
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.