[A] Aprilia RS50 '03 Ideaal voor project--> VERKOCHT!

Status
Not open for further replies.

teddy

Well-Known Member
Hooi

Ik heb hier een Aprilia RS50 SBK uit 2003, die behoorlijk in de weg staat. De schakelbrommer heeft ongv. 13500 gelopen. Maar tot 1 maandje terug heeft de brommer altijd goed gereden en zijn onderhoudbeurtjes keurig bij de dealer gehad, totdat de brommer er plotseling mee stopte. De RS naar vd Kruijs gebracht en die kwamen er achter dat het big-end van de krukas kapot is gelopen, wss door een slecht functionerende oliepomp. Aangezien ik binnen 2 weken aan mn rijopleiding begin en niet echt €uri's over heb zet ik de brommer in de staat te koop. Brommer heeft btw nog een grote beurt twv. €400,- ongv. 500km voor dat dit gebeurde bij vd Kruijs gekregen! Aankoopsfactuur aanwezig van de brommer overigens.

Nadelen:

- Krukas+Lagers moeten vervangen worden.
- Cilinder moet gehoond worden + nwe zuiger.
- Flink wat kapschade, door 2x er onder uit zijn gegaan. Is nog goed mee te rijden, ander stickersetje doet wonderen of een spuitbeurtje.

Voordelen:

- Frame + Voorvork nog 100% recht, dus geen scheuren, deuken, breuken oid.
- ZGAN Tandwielen+Ketting ( 12-48 )
- Nwe remblokken voor+achter.
- Alles aan elektra is nog intact en werkt nog.
- Nog 2 goede banden.
- Etc.

Setup:

Alles orgineel op een Yasuni HMR2 met Carbon demper na.

Foto's:

KOMEN ZSM MOGELIJK!


De brommer is dus uitermate geschikt voor een leuk schakelprojectje, of mss nog wel gewoon als straatbrommer. Om dit bij de dealer te laten maken moet je rekenen tussen op zo'n €500,- ongeveer.

Richtprijs: €550,- of doe een goed serieus bod!

Voor meer informatie stuur een Pm/Mail/MSN.

Greetz T
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top