G G0d_L!k3 SR powerrrr 10 September 2004 #1 Heb hier een AMD XP2400+ T-bred liggen. Nooit overgeklokt geweest. Nog perfect. Weg wegens aanschaf snellere cpu. Begin maar met bieden vanaf 50 euro. oii
Heb hier een AMD XP2400+ T-bred liggen. Nooit overgeklokt geweest. Nog perfect. Weg wegens aanschaf snellere cpu. Begin maar met bieden vanaf 50 euro. oii
Aerox Evolution Hardcore 4 Life 11 September 2004 #2 is het een t-bred a of b? boxed, of met andere cooler?
G G0d_L!k3 SR powerrrr 12 September 2004 #3 Het is alleen de cpu zelf. Zonder cooler dus. Als het een A of B is weet ik niet maar ik zou volgende week even de code geven die erop staat. misschien wordt je daar wijzer van
Het is alleen de cpu zelf. Zonder cooler dus. Als het een A of B is weet ik niet maar ik zou volgende week even de code geven die erop staat. misschien wordt je daar wijzer van
aralfa Alfa member 12 September 2004 #4 Kan je me adden @ msn ? aralfa@hotmail.com.. intresse namelijk Ciao arjan
Aerox Evolution Hardcore 4 Life 13 September 2004 #5 add mij ook ff @ msn, ook interesse peulenp@hotmail.com