D DePaaJ Opperslet 12 June 2003 #1 Ik heb hiero het volgende systeempje te koop staan: AMD Athlon XP 1700+ 512mb SD-Ram 40gb harde schijf Geforce 2 mx200 32mb CD-Romspeler 52x CD-Writer 2 speed Diskette Drive Moederbord ABIT KT7A KAST Inwin Midi Tower 15" Monitor SVGA Geluidskaart 16 bit 10/100mbit netwerkkaart Windows XP Geinstalleerd op harde schijf Bied eens wat leuks.. (richtprijs 350 pleuro)
Ik heb hiero het volgende systeempje te koop staan: AMD Athlon XP 1700+ 512mb SD-Ram 40gb harde schijf Geforce 2 mx200 32mb CD-Romspeler 52x CD-Writer 2 speed Diskette Drive Moederbord ABIT KT7A KAST Inwin Midi Tower 15" Monitor SVGA Geluidskaart 16 bit 10/100mbit netwerkkaart Windows XP Geinstalleerd op harde schijf Bied eens wat leuks.. (richtprijs 350 pleuro)
Mikkee.. GC Sjlet 12 June 2003 #4 ok, mooi. verder nog wat info, waarom verkoop je em, heb je aankoopsbewijzen enzo? verder niks mis mee neem ik aan?
ok, mooi. verder nog wat info, waarom verkoop je em, heb je aankoopsbewijzen enzo? verder niks mis mee neem ik aan?
D DePaaJ Opperslet 12 June 2003 #5 nope, werkt prima.. pc gaat weg omdat ik nog allerlei onderdelen had liggen waarvan ik nu weer een complete computer heb gemaakt. Pc draait gewoon goed, en nee helaas geen aankoopsbewijzen. Maar hijs niet gejat ofzo hoor
nope, werkt prima.. pc gaat weg omdat ik nog allerlei onderdelen had liggen waarvan ik nu weer een complete computer heb gemaakt. Pc draait gewoon goed, en nee helaas geen aankoopsbewijzen. Maar hijs niet gejat ofzo hoor
Mikkee.. GC Sjlet 12 June 2003 #6 ok, ik ben erg geinteresseerd, ik w8 de pics af ! dan hoor je van me, geef je mailadres maar, als ik je evt. wil adden.
ok, ik ben erg geinteresseerd, ik w8 de pics af ! dan hoor je van me, geef je mailadres maar, als ik je evt. wil adden.
speedfight16 Banned 15 June 2003 #8 ik heb ook wel intresse in je pc'tje (als je 'm nog hebt), mail ff (of pm) ff de pics. naar: peugeotspeedfight16@hotmail.com
ik heb ook wel intresse in je pc'tje (als je 'm nog hebt), mail ff (of pm) ff de pics. naar: peugeotspeedfight16@hotmail.com