[A]Alle onderdelen van een Yamaha Aerox 2002

Status
Not open for further replies.

ruffryderx

RUFF RYDER
Alles behalve t frame + contactsloten te koop....

kappen zijn blauw....perfect...geen schade of iets...verder is alles origineel!!

vraag maar en ik zal de prijs bekend maken!

of mail me @ airbenji@hotmail.com

peace
 
Advertisement - register to remove this

Kapje voor de ontsteking dat aan je waterpomp vast zit. Staat loodrecht op de waterpomp en sluit het gat af tussen carter en waterpomp, zodat er geen vuil bij de ontsteking gaat zitten.

Heb je die? Add me op msn, raoul1986@hotmail.com.
 
De scooter is van 2002 en is blauw en heeft maar 3300km gereden...origineel!!alles is dus als nieuw!!!!


Ik verkoop alles het liefst compleet...dus als je radiateur koopt krijg je alles erbij...slangen enz. enz.

Dus kappen ook alleen graag per de hele kappenset(voorkap/console/spatbord/zijkappen/zijcovers...enz)

Het blok: Compleet met cilinder en carters enz. 300euro.


Waterpomp compleet|: 35euro
Radiateur compleet: 90euro
Voorvork helemaal compleet is nieuw ruim 900euro...hiero...sjah...350euro!!

Velgen zgan: pstuk 65euro!

morgen geef ik weer meer antwoorden...kheb t namelijk best druk...l


MAIL ME AUB IPV PRATEN VIA MSN WANT DAT LEES IK NIET ALLEMAAL EN HOU IK NIET BIJ!

THnX!
 
mooi vrind, dan wil ik eerst weleens een goeie reden weten waarom je alles van een aerox verkoopt behalve het frame + contactsloten...
 
Originally posted by Boeie
mooi vrind, dan wil ik eerst weleens een goeie reden weten waarom je alles van een aerox verkoopt behalve het frame + contactsloten...
kheb alles zo gekregen van een vriend en mag alles hebben...maar heb geen rox dus verkoop ik alles lekker......

als je interesse hebt aub alleen reageren graag.....
 
Ga er maar vauit jongens dat deze spullen niet eerlijk zijn!!
Je vriend wou gewoon van die troep af.Ik weet niet of het op deze site mag Gejatte spullen te verkopen 8P.
 
ik vind het maar vaag, dit ruikt ook naar gejat spul, zeker met zo'n vage reden.

op slot maar! en opzouten met gejatte spullen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top