Maarten Fucking positive 18 March 2004 #1 tekoop: Airsal 70 cc Air Cooled met: zuiger zuigerveren pakking Piston pen Naaldlager (80 km mee gereden)(is dus vrij nieuw) (bod boven de 70 euro) Gianelli shot (met dicht gelaste flens) (redelijke staat) (bod boven de 50 euro) Bellen naar 0622892512 niet mailen !
tekoop: Airsal 70 cc Air Cooled met: zuiger zuigerveren pakking Piston pen Naaldlager (80 km mee gereden)(is dus vrij nieuw) (bod boven de 70 euro) Gianelli shot (met dicht gelaste flens) (redelijke staat) (bod boven de 50 euro) Bellen naar 0622892512 niet mailen !
Maarten Fucking positive 19 March 2004 #5 Ik zal eens wat foto's laten maken binnenkort zet ik ze online
ViTeX Well-Known Member 19 March 2004 #6 vind je bod prijs beetje hoog....... Nieuw prijs bij scootparts is € 87,95 en je krijgt 10% korting...... Gaat je bod prijs omlaag....?
vind je bod prijs beetje hoog....... Nieuw prijs bij scootparts is € 87,95 en je krijgt 10% korting...... Gaat je bod prijs omlaag....?
A aerox nick Well-Known Member 19 March 2004 #7 shot he jong, ik heb het gelezen van je shot. ik ben opzoek naar een goede mooi shot die niks mankeerd en waar het liefst alles bij zit. zou je me een foto kunne sturen en wat beschrijving er van mzzls nick
shot he jong, ik heb het gelezen van je shot. ik ben opzoek naar een goede mooi shot die niks mankeerd en waar het liefst alles bij zit. zou je me een foto kunne sturen en wat beschrijving er van mzzls nick
Maarten Fucking positive 20 March 2004 #8 Originally posted by $aint Airsal is een gewone Airsal, geen T6? Click to expand... Als het een T6 was had ik em gehouden het is dus een gewone
Originally posted by $aint Airsal is een gewone Airsal, geen T6? Click to expand... Als het een T6 was had ik em gehouden het is dus een gewone
Maarten Fucking positive 20 March 2004 #9 Originally posted by ViTeX vind je bod prijs beetje hoog....... Nieuw prijs bij scootparts is € 87,95 en je krijgt 10% korting...... Gaat je bod prijs omlaag....? Click to expand... er zit nog geen beschadiging in de cilinder en hij heeft nog maar 80 km gereden.. dus lager ga ik niet.
Originally posted by ViTeX vind je bod prijs beetje hoog....... Nieuw prijs bij scootparts is € 87,95 en je krijgt 10% korting...... Gaat je bod prijs omlaag....? Click to expand... er zit nog geen beschadiging in de cilinder en hij heeft nog maar 80 km gereden.. dus lager ga ik niet.