Jasper V Hej nog rol'n? 26 November 2002 #21 Originally posted by SR-MARC-SR [BHet is een serie van de x-vent. [/B] Click to expand... Het is dus echt NIET een helm uit de serie van de X-vent!!! Het is een TBH en die is toch wel iets goedkoper dan de X-vent. En die helmen die je laat zien van agv.com zijn dus niet in NL te krijgen.
Originally posted by SR-MARC-SR [BHet is een serie van de x-vent. [/B] Click to expand... Het is dus echt NIET een helm uit de serie van de X-vent!!! Het is een TBH en die is toch wel iets goedkoper dan de X-vent. En die helmen die je laat zien van agv.com zijn dus niet in NL te krijgen.
mendophir Banned 26 November 2002 #23 Ooi, wat wil je voor je helm hebben ongeveer? Ik hoor t van je Pm me anders even als ie nog niet verkocht is
Ooi, wat wil je voor je helm hebben ongeveer? Ik hoor t van je Pm me anders even als ie nog niet verkocht is
SR-MARC-SR Well-Known Member 26 November 2002 #24 sjeck je pm, de rest kan natuurlijk nog wel bieden voor de helm op het moment..