[A]AGV Helm te koop + RS Demper

Status
Not open for further replies.

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Titel staat voor zich !

AGV helm te koop dus, met blauw vizier, wel wat krassen op het vizier en op de helm, maar er zit een gloedje nieuw ongebruikt doorzichtig vizier bij !!

helm.jpg

Wie komt hem halen :)
Bied maar :)

En een RS demper te koop, niet meer in superstaat maar ziet er verder nog goed uit !

rs-bocht-demper-omega.jpg

make my day en bied wat.

Advertisement - register to remove this

Hooi, ik heb geen betere foto van de rs demper of van de helm, allebei brakke kwaliteit foto's door de camera.

Richtprijs is 70 euro ongeveer, maar over de prijs valt te praten eventueel :)

Rs demper hoogste bod is genoteerd, ik hoor wel of er hogere biedingen zijn.

Last edited:
De maat van de helm is XL, ik kan nix vinden in de helm maar op het vizier stond XL.
Er zit wel een E3 kaartje in de helm, maar dat was voor de goedkeuring oid.

De helm is trouwens een AGV JOKER.

Originally posted by SR-MARC-SR
De maat van de helm is XL, ik kan nix vinden in de helm maar op het vizier stond XL.
Er zit wel een E3 kaartje in de helm, maar dat was voor de goedkeuring oid.

De helm is trouwens een AGV JOKER.
Normaal gesproken zit er een stickertje midden achter onderaan, maar die zal er inmiddels wel vanaf zijn.
Als die helm je precies past kun je ook je hoofd omtrek meten, dat is namelijk de maat van de helm. (bv. 60cm is een L)

haha, ok ik pak een meetlint...

57CM is het...

Maar de helm zit niet strak ofzo, hij zit zelfs een beetje losser om me hoofd, dus tja..

ooi, xou graag wat betere pics willen van je helm, ik ben evt. wel geinteresseerd aangezien de mijne echt met tape aan elkaar hangt 8P

k heb n beetje op inet zitten rondsnuffelen, maar k heb geen degelijk plaatje van de helm kunnen vinden...ook niet op /http//www.agv.com

weet jij ergens eentje te staan?

Ten eerste komen de agv helmen die in NL verkocht worden uit Italië, dus moet je op www.agv.it kijken. Agv.com is een ander bedrijf.
Ten tweede is het een ouder type wat niet meer in de nieuwe folder staat en dus ook niet meer op de agv site.

xventjokerred_thumb.jpg

AGVTBHReplicaJoker.jpg

Het is een serie van de x-vent.
Betere standaard foto kan ik niet vinden, ik maak zometeen ff foto's met de brakke cam.

Hij is trouwens ZWART !

Status
Not open for further replies.
Back