This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Aerox-voorkap + SR-voorrem + Stage 6 Powerbox

Status
Not open for further replies.

Robbert.

Well-Known Member
Zoals de titel al aangeeft, heb ik hier nog een Aerox-voorkap liggen samen met een SR-voorrem en ook nog een Stage 6 Powerbox Chroom.
Ik doe deze dingen weg, omdat ik bij een vriend van me busjes heb gedraaid voor mijn SR-velgen en de SR-voorvorkpoten al weg zijn, dus ik heb alleen deze voorrem nog.
De Aerox-voorkap wou ik in een ver verleden polyesteren, maar niet gedaan. +pippi+
En over de Stage 6 Powerbox, die wou ik gebruiken voor de sier, maar ik kan het geld wel beter gebruiken.

De SR-voorrem doet het ook gewoon goed, hij is nog helemaal op druk en is compleet met een remleiding, remresevoir en remhendel. De remblokjes zijn in vergelijk met nieuwe blokjes nog ongeveer op de helft.
De Aerox-voorkap is inclusief de grill. Alle ophangingspunten zitten er nog op, de voorkap is ook al helemaal geschuurd.
De Stage 6 Powerbox is enkel uit de verpakking geweest, dus helemaal nieuw. Inclusief alle bevestigingsmaterialen + de bijbehorende slang. Met originele verpakking..

Doe een mooi bod en dan is het voor jou, want het ligt hier in de weg.
Maar doe geen domme boden, ik neem dat men hier wel verstand heeft van scooters.

Liever alleen reageren als je direct geld en niet een maand hoeft te wachten, en mensen met serieuze interesse..
Meer foto's kunnen -uiteraard- gemaakt worden.

Aerox-voorkap: Onder voorbehoud verkocht
SR-voorrem: € 36,20 incl.
Stage 6 Powerbox: € 17,50 incl.

Je kunt me bereiken via de pm of me e-mailen
E-mail: robbert_dejong@hotmail.com

Het spul kan worden opgehaald in Goor (Twente), maar kan uiteraard ook verstuurd worden.

Mvg,
Robbert de Jong






 
Last edited:
Status
Not open for further replies.