H hooz -- 22 March 2004 #1 ik heb hier nog een aerox radje liggen in perfecte staat. met slangen en compleet slakkenhuis en uiteraard koelvloeistofreservoirtje. gaat in set weg voor 50 euro incl.
ik heb hier nog een aerox radje liggen in perfecte staat. met slangen en compleet slakkenhuis en uiteraard koelvloeistofreservoirtje. gaat in set weg voor 50 euro incl.
Aeroxje Banned 22 March 2004 #2 Hey, als alles helemaal in orde is, is het wat mij betreft verkocht aan mij! voeg me aub ff toe op msn: valerossi16@hotmail.com groeten Ben
Hey, als alles helemaal in orde is, is het wat mij betreft verkocht aan mij! voeg me aub ff toe op msn: valerossi16@hotmail.com groeten Ben
H hooz -- 22 March 2004 #4 hij is mondeling verkocht aan: aeroxje en ik laat weten of hij dan definitief verkocht is aan hem als ik geld binnen heb.
hij is mondeling verkocht aan: aeroxje en ik laat weten of hij dan definitief verkocht is aan hem als ik geld binnen heb.
H hooz -- 12 April 2004 #5 radje is niet verkocht want koper laat niks meer van zich horen dus is nog te koop. iemand intresse?
H hooz -- 12 April 2004 #8 het gaat alleen in setje weg en voor 20 euro gaat radje al helemaal niet weg. dat is gwoon weggeefprijsje.
het gaat alleen in setje weg en voor 20 euro gaat radje al helemaal niet weg. dat is gwoon weggeefprijsje.
C coon Well-Known Member 12 April 2004 #9 heej wat is je vraagprijs? ben namelijk wel geinteresseerd, voeg me anders even toe op msn: coenhuizinga@hotmail.com praat wat makkelijker!
heej wat is je vraagprijs? ben namelijk wel geinteresseerd, voeg me anders even toe op msn: coenhuizinga@hotmail.com praat wat makkelijker!
H hooz -- 12 April 2004 #10 zie hierboven: 50 euries voor radje, slange en slakkenhuis. lijkt me toch nie te duur en ook koelvloeistofreservoir erbij.
zie hierboven: 50 euries voor radje, slange en slakkenhuis. lijkt me toch nie te duur en ook koelvloeistofreservoir erbij.
KMN_PSX [ Yamaha Jog ] 12 April 2004 #11 €40,- incl. verzendkosten en je bent em kwijt. Voeg me maar even toe op msn: mcbrainiak@hotmail.com
KMN_PSX [ Yamaha Jog ] 12 April 2004 #13 Originally posted by nicoz :| 50 euro excl. vaste prijs Click to expand... In je eerste post zeg je nog €50 INCLUSIEF :S
Originally posted by nicoz :| 50 euro excl. vaste prijs Click to expand... In je eerste post zeg je nog €50 INCLUSIEF :S
S Spe3dfreak Well-Known Member 13 April 2004 #16 eej heb je het hele setje nog? anders wil ik hem cker hebben voor 50 excl!!ik hoor het wel mail me anders ff. B_belmer21@hotmail.com
eej heb je het hele setje nog? anders wil ik hem cker hebben voor 50 excl!!ik hoor het wel mail me anders ff. B_belmer21@hotmail.com
Tom.#86 TKT! 13 April 2004 #17 als ie er nog is....heb ik ook intresse voeg me toe op msn: vls_c4rn@hotmail.com