[a] Aerox R pas 3000 km

Status
Not open for further replies.

Liquidian

Well-Known Member
Bij deze bied ik de aerox van een vriend aan, de reden van zijn verkoop is dat hij binnenkort een auto krijgt.

Type: Aerox R
Bouwjaar: 2004 (nieuwetype)
Kilometerstand: 3000

Setup:
Uitlaat: Tjt promo 50
Koppeling: Malossie Fly Clutch

Trekveren: Omega "Yellow"
Sproeier: 82
Rollen: 5,0 gram
Snelheid: 85km/h

De underseat is geel ipv zwart, staat zeer mooi bij de rest van de scooter, voor de rest zitten er nog andere handvaten en er zit een buzetti zijstd op.

Bied maar.. Zoals jullie zien is hij bijna nieuw uit de winkel.


EDIT:
Je kunt er evt dit bijkrijgen als je een redelijk bod doet...
Malossie delta clutch 107mm (nieuw)
Malossie kevlar v-snaar (nieuw)
17,5mm Dell'ortho compleet (nieuw)


foto's:
SIMG07922.JPG


SIMG07932.JPG


SIMG07942.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Mini-g said:
Ok ik bied €1200.

1200 is te weinig, ding is altijd goed onderhouden etc. heeft nergens krasjes of scheurtjes, geen roest op de uitlaat of deukjes erin. gewoon altijd netjes beurten gehad.
 
piemeltje said:
Alles doet het enzo en hoezo heeft die TNT kappenset als die uit 2004 komt ?


Heysz.. ben de eigenaar.. heb me net pas aangemeld, Ja komen ook uit 2004, alleen zitte bcd stickers op anders was het kaal.. en alles doet het uiteraard geen er is totaal niks mis met deze brommer
 
Mini-g said:
Mag hem van mij ook std. maken hoor verkoop je de rest neem ik hem alsnog voor 1200.

ik wil hem het liefst zo verkopen.. ik kan alsnog de vario ring erin stoppe dattiej origineel loopt meer wil ik er niet aan hoeven doen, maar ik vind 1200 inderdaad heel erg weinig, als je iemand vind die hem daarvoor wegdoet met de zelfde inhoud en uiterlijk als deze rox moet je toch wel gul zijn
 
Ya-Aerox-Yellow said:
Heysz.. ben de eigenaar.. heb me net pas aangemeld, Ja komen ook uit 2004, alleen zitte bcd stickers op anders was het kaal.. en alles doet het uiteraard geen er is totaal niks mis met deze brommer

maar wat is er met de originele kappenset gebeurd dan
het zijn echt niet alleen stickers of hebben de nieuwe modelle ook luchtroosters enzo?
 
@rie said:
maar wat is er met de originele kappenset gebeurd dan
het zijn echt niet alleen stickers of hebben de nieuwe modelle ook luchtroosters enzo?

je hebt ook die jaguar uitvoering met die roosters... en die is ook zo in de winkel
 
maar ik heb de kappenset geel erbij gekocht van tnt std kappen zonder stickers waren niet mooi, maar ik heb ze wel nog voor de gene die ze erop zou willen
 
hey,Ik heb dezelfde aerox alleen niet die TNT kappen.

zou je die TNT kappen ook los verkopen?? Kun je je oude erop zetten en als je die niet hebt kun je wel met mij ruilen. Met bijbetaling aan mijn kant.

Gr jpee

PM me maar als je intresse hebt
 
jpee said:
hey,Ik heb dezelfde aerox alleen niet die TNT kappen.

zou je die TNT kappen ook los verkopen?? Kun je je oude erop zetten en als je die niet hebt kun je wel met mij ruilen. Met bijbetaling aan mijn kant.

Gr jpee

PM me maar als je intresse hebt

sorry ik probeer hem zo te verkopen.. die andere kappenset kan ik gebruiken voor mijn neef's gele aerox die heeft geen tnt kappeset, en als er dan bijv wat aan komt kan ik die vervangen per stuk... maar als iemand deze r0x helemaal wil kopen met originele kappe das ook mogelijk maarl ijkt me zonde van de tnt kappe die uiteraard meer designed zijn.. hijs er nog steeds dus bied maar :)
 
neej ik bied niet , ik heb al die gele aerox en ook die witte knipperlichtjes en ook dat TNT lexus achterlicht. K wou alleen die kappen :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top