This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Aerox project, SR Aerox velgen, TNT kappen, TNT remmen enz enz.

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Aerox gaat in onderdelen de deur uit.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid. Vertrouw je het niet? Reageer dan niet..

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.
* geen mensen die me toevoegen om alleen maar te praten.

Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Er gaat NIETS los weg, dus de voorkap van de kappenset gaat NIET los weg maar alleen als set.

Onderdelen:
Aerox frame, recht & eerlijk. Netjes zwart en het framenummer is duidelijk leesbaar. Verder zit er een benzinetank (met kraantje), subframe, wit achterlicht de steuntjes voor de passagier erbij. Zit ook een sleutel bij voor de benzinedop.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox voorvork, veert nog perfect en is recht. Helemaal compleet dus met alle moeren en dergelijke.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox LC set, deze set is helemaal compleet. Dus inclusief radiateur, reservoir, slangen (ook de slang van het slakkehuis naar de cilinder!), slangeklemmen en het slakkehuis. Alles verkeert in prima staat.
Prijs: VERKOCHT.

SR DD velgenset met achterremschijf en met zowel voor als achter zo goed als nieuwe Pirelli Evo22 banden die nieuw al 45 euro per stuk kostten! De velgen zijn soort van grijs gespoten met een compressor, is erg netjes gebeurd. Deze velgen passen direct op een Aerox of op een Neos scooter. De wiellagers zijn namelijk aangepast zodat het plug and play is. Zeker voor Neos scooters zijn dit soort velgen een pré, want die std velgen zien er niet uit.
Prijs: VERKOCHT.

Aerox buddybak (opengewerkt) en een Yahama zilver/zwarte buddyhoes. De buddyhoes kost nieuw 50 euro. Is inclusief sluitingsmechanisme.
Prijs: 35 euro.



TNT zwarte metallic Aerox kappenset en een hoop extra kappen. De volgende kappen zijn van TNT: voorspatbord, voorkap (boven), voorkap (onder), zijkap achter links en de zijkap achter rechts. Deze set kost nieuw 265 euro maar dan krijg je er wel een stuurkap en km tellerhuis bij. Verder zit er een BCD underseat bij die nieuw 40 euro kost. Ook zit er een TNT lichtunit bij die nieuw zo'n 30 euro kost. Tenslotte zit er ook nog een TNT monoseat op die zo'n 20 euro kost. Daarnaast krijg je de originele kappen met uitzondering van de onderkuip er ook bij. Dus de z-kappen en alle binnenkappen. De kappen verkeren allemaal in nieuwstaat, er zit alleen 1 klein krasje bij de voorkap onder, tis een klein krasje wat je niet eens opvalt als je het niet weet.
Tenslotte krijg je er ook nog originele Aerox kappen bij, te weten:
2x een spatbordje (1 heeft een afgebroken deeltje, ander is perfect), 3x zijkappen, zitgedeelte en 1x een voorkap (onder).
Prijs: VERKOCHT.

Aerox voor & achterremset helemaal compleet. Dus met remreservoir, stalen remleidingen voor & achter, remblokken, remhendels en remklauwen. De remhendels en het dekseltje wat op het remreservoir komt zijn carbonnen exemplaren van TNT. Kost ook al tegen de 25 euro..
De achterrem is prima op druk, de voorrem is op druk maar kan nog iets scherper.
Prijs: VERKOCHT.

Koop je meer in ene kan er wat aan de prijs gedaan. Koop je alles in 1x dan kunnen we der een mooi rondje prijsje van maken, ideaal voor een project dit natuurlijk.

groeten, Erik
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.