(a)aerox met polini evo blok carbon uitgevoerd

Status
Not open for further replies.

bascarbon

klappen met dat ding
verkocht


na een langen tijd afwezig te zijn geweest in de scene heb ik toch besloten om mijn aerox te verkopen, ik doe er niks meer mee en kan opzich het geld wel gebruiken.

hij is niet duur naar mijn mening en de prijs is redelijk vast.

yamaha aerox bouwjaar 2003 waar ik 1 jaar opgereden hebt en vervolgens heb opgebouwd om mee te sprinten hier heb ik 2 jaar over gedaan en vervolgens maar 1 sprint mee gereden heb.

de scooter staat nu opgeslagen en vind het zonde om hem te laten staan, en kan het geld goed gebruiken voor mijn andere projecten.

de scooter heeft een nieuw kappenset van bcd dat volledig carbon is. de treeplank en onderkuip zijn zwart.

er zit een tnt stuur op met een stage 6 teller unit/ hierop kan je toerental zien en het max gehaalde toerental, temperatuur en tijd dat de scooter gelopen heeft. dit is 7,30uur.

het blok is gestraald en vervolgens matzwart gepoedercoat met een carterdeksel met koeling.

alles is nieuw gekocht
specs:
yasuni c21 zonder roest
nieuwe polini evo 6 70cc cillinder +zuiger
evo 6 pen 12 krukas
sfk lagers + keeringen(sterkste die er zijn deze zijn overal in het blok vervangen
hpi 2005 (4) met een variable curve ontsteking
de primaire en secundaire vertanding is ook vervangen voor polini vertanding
de vario,koppeling,vsnaar en poelies zijn ook van polini het is dus een compleet overange set
het membraan is een vl14 van malossi daarboven zit een xsh wig versie 1 en een mrd 28mm vlak schuif carb en een buddyfilter van twinair.

met een beetje fijn tuning kan dit verder bewerkt worden en meer vermogen gehaald worden.

overige dingen, een stevige schokdemper om zo min mogelijk vermogen te verliezen bij het weg rijden door het inveren.
een VW T4 waterpomp om voor de koeling te zorgen.
kill switch en nog verschillende dingen.
oversized stage 6 remschijven voor en achter

voor meer info kan er gebeld worden,of gemaild


Foto-3O3N8HF3.jpg

Foto-WRL77UOU.jpg

Foto-AELL8CHY.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top