This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Aerox 70cc perfecte staat

Status
Not open for further replies.

Timo-Aerox

Well-Known Member
Ik verkoop mijn Aerox,
Deze is in perfecte staat.
Hij is volledig vanop het frame terug opgebouwd en alles is zorgvuldig nagekeken en indien nodig vervangen.
Ook is hij deze week (12 juni) als extra controle naar de officiële yamaha dealer (van roosbroeck, deze garage heeft een zeer goede reputatie) gebracht.
Zij hebben een oliedarmpje vervangen, 2 pinkerlampjes en de 2 ventielen van de banden vervangen. Ook volgens hun is de scooter perfect in orde!

Specificaties
  1. Technisch
    Cilinder: DR70 3BR Stage 3 tuned (70cc www.3br-tuning.nl)
    Carter 3BR Stage 2 tuned (3br-tuning)
    Doppler S1R krukas (geplaatst door 3br-tuning)
    SKF C3 lagers (geplaatst door 3br-tuning)
    HRR Keerringen (geplaatst door 3br-tuning)
    Malossi carbon membraan plaatjes
    Hebo vario (gewichtjes: 4gram)
    Hebo v-snaar
    Dellorto 17,5mm (sproeier 104)
    Sito plus uitlaat (onbegrensd)
    Landport batterij (begin 2005 gekocht)
    Begrenzer met remcode (wanneer je de scooter start rijd hij slechts 45km/h, wanneer je met de remhendel een code ingeeft, schakelt de begrenzer uit. Wanneer je het contact uitzet zal de begrenzer de volgende keer dat je start terug geactiveerd zijn.)
  2. Optisch
    Carbon-look F1 spiegel
    Carbon-look tankdop
    Carbon-look voorkap (boven lichtunit)
    Spoiler met led achterlicht
    Zij standaard (originele poot niet aanwezig)
  3. Geluidsintallatie
    Versterker in de koffer (kan mp3 speler of dergelijk op aangesloten worden, helm past nog gemakkelijk in de koffer samen met slot enz... )
    2 Speakers (weggewerkt in voorkap, kan geen regen of vuil aan)

Mijn aerox is van 1997 en heeft 20002 km afgelegd.
Laat je hierdoor echter niet afschrikken en kom eens kijken.
De scooter is in een perfecte staat, zeker nu hij helemaal is nagekeken.
(Voor deze complete revisie was hij ook volledig in orde)
Ik heb hem gereviseerd omdat ik dit graag doe (hobby) en een beetje om de verkoop uit te stellen x| het is met pijn in mijn hart dat ik hem verkoop.
Maar wegens aankoop van een eigen auto zit er nu eenmaal niets anders op.
Alle specificaties hierboven vermeld zijn de laatste 2 jaar uitgevoerd. Hij heeft 2 jaar geleden praktisch een volledig nieuwe motor gekregen, enkel het motorblok is gebleven. Maar zelfs ook het motorblok is bijgewerkt door 3br-tuning (Stage 2 www.3br-tuning.nl)

Vraag gerust meer informatie/foto's/filmpjes, of bel voor eens te komen kijken. Hopelijk krijg je dan ook dit opwindend gevoel wanneer je de motor hoort draaien. Uiteraard heeft een brommer die al ettelijke km's heeft afgelegd wel wat krasjes en zelfs een barst in een van de kappen (links voor). Tenzij voor jou enkel de betrouwbaarheid, prestaties en rijplezier tellen kan je wel overwegen andere kappen te kopen, of deze te herspuiten.
Want deze zijn niet nieuw!
Ik heb mij in al de jaren altijd met het technische aspect bezig gehouden, het uiterlijke maakte mij minder uit.

Vraagprijs: 1250 euro (prijs is te onderhandelen)


Nieuwe stukken (juni 2006):
2 pinker lampjes
2 ventielen (voor en achter band)
oliedarmpje (motorblok -> carburateur)
yamaha membraan (met malossi carbon membraan plaatjes)
yamaha kilometerteller kabel
meerdere vijsjes en moeren
...

Foto's opbouw
Frame:



Carburateur:


Carterdeksel:

Hebo vario + Hebo v-snaar:

Sito+ uitlaat:


Olie:

Landport batterij (gekocht begin 2005):

Speakers:

Opbouw:




14 juni 2006:






De barst:


Als je vragen hebt, contacteer mij gerust!
 
Status
Not open for further replies.